Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Flamingo
lisantjuhh schreef: Is er nog iemand die binnekort weer wat gaat bestellen?
Ik heb nog nooit wat besteld en weet dus ook niet hoe het gaat, maar ik zou wel wat willen bestellen aan Barf producten. Heb nu een 2de vriezer in de leen dus daar kan nog wel wat in! Waar in Friesland woon jij Liantjuhh?
Door Flamingo
lisantjuhh schreef: Ik woon in friesland. Heb al een bestelling bij degomeat gedaan, maar zit nog rond te kijken voor vlees wat ik kan drogen.

Ik woon in sibrandabuorren
Ik zou opzich ook nog wel wat willen bestellen om te drogen maar moet me er dan even in verdiepen wat ik zou willen en hoeveel ik kwijt kan. Vriezer zit momenteel redelijk vol met KVV.

Maar zou opzich samen willen bestellen ik woon in Warns. Desnoods ergens halverwege afspreken als de bestelling bij een van beide binnen is.
Wanneer zou jij uiterlijk willen bestellen
Door Mixxy

Maar zou opzich samen willen bestellen ik woon in Warns. Desnoods ergens halverwege afspreken als de bestelling bij een van beide binnen is.
Wanneer zou jij uiterlijk willen bestellen
Hallo, ik woon in Stavoren. Ik bestel meestal 1x per drie maanden bij Degomeat. Over 2 of 2.5 maand moet ik weer bestellen. Misschien zijn er liefhebbers die mee willen bestellen?
Door kyradiesel
Hier ook iemand uit Friesland, woon in Frieschepalen!!

Heb eigenlijk altijd wel voorraad rund, alles van een rund vlees, organen en noem maar op. Maar ook kippen karkassen en nekken, poten ed.
Dus als er interesse is ?? Je kunt altijd bij mij terrecht.
Door Flamingo
Mixxy schreef: Hallo, ik woon in Stavoren. Ik bestel meestal 1x per drie maanden bij Degomeat. Over 2 of 2.5 maand moet ik weer bestellen. Misschien zijn er liefhebbers die mee willen bestellen?
Zou je mij PB willen sturen als je weer gaat bestellen!
Door sjuutje1969
kyradiesel schreef: Hier ook iemand uit Friesland, woon in Frieschepalen!!

Heb eigenlijk altijd wel voorraad rund, alles van een rund vlees, organen en noem maar op. Maar ook kippen karkassen en nekken, poten ed.
Dus als er interesse is ?? Je kunt altijd bij mij terrecht.
Hoi Kyradiesel,
Wat een grappige oren heeft jouw hond van de linker foto :biggrin2:
Ik woon in Wijnjewoude, regelmatig bestel ik samen met nog iemand uit Frieschepalen bij Degomeat maar ik begrijp dat jij ook voorraadjes vlees in huis hebt, voor de verkoop?
Door Irta
wat voor kwaliteit rundvlees is het? Is het mager vlees of vet, en zijn het grote stukken/lappen of niet? Foto zou helemaal super zijn ;) Heb momenteel wel genoeg rund maar op zich wel interesse voor een andere keer.
Door kyradiesel
Gewoon in het topic graag. En mij graag even pb met je bestelling.  Wij vragen trouwens wel iets aan reiskosten.  Maar zal niet veel zin.  Rijd samen met neddingirly stuur mij maar een pb!;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door