Nou. Wordt er een beetje moedeloos van. Wil nog steeds niet echt graag eten, en buik blijft rommelen, ook echt harder dan hiervoor.
Al sinds zondag niet lekker, laat eten veelal staan, of eet alleen bot, en uiteindelijk ook wat kvv, maar niet dat hij staat te springen (dat laatste is wel normaal gedrag hier tijdens voertijd).
Een paar keer overgegeven, en veel gerommel in de buik.
Buiten lopen wel goed, maandag echt veel gras, maar erna alleen aan het eind van de wandeling soms wat gras. Ontlasting prima.
Enige wat echt veranderd is, is dat ik hem zaterdag met Pulvex behandeld heb, 1 pipet ipv 2, en daarbij woensdag een wormenpil gegeeven heb omdat ik een worm ontdekte. Ook heb ik daarop toch mijn huis met indoor-x behandeld omdat ik die beesten zo zat ben. Het is geen plaag, maar dagelijks bijt hij 2/3x, en das echt "vlooienbijten".
Zou dat zolang door kunnen werken?
Zou het anders echt niet weten waarom het nu zoveel heftiger is. Buikrommelen hiervoor af en toe na verkeerd eten, maar dan snel over. Enige periode dat het nog heftiger en langer was, was tijdens metacam, en het darmvirus.
Vind het echt te lang duren. Helaas is mijn DA er ook niet vandaag.