Waar staat z'n bench?
Is dat een andere ruimte dan de ruimte waar hij gister zo'n last had?
Moderator: Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: Waar staat z'n bench?Ja, dat is een andere ruimte. Hij krabde gisteren echt óveral zo erg. In de stal, in de huiskamer, op het gras, de keuken, de bijkeuken (daar staat zijn bench, verwarming staat er niet hoog, raampje altijd open).
Is dat een andere ruimte dan de ruimte waar hij gister zo'n last had?
Lizzy schreef: Nee, dit is niet te hardenVroom heeft weer gebeld. Wat een kanjer!. Ik vind dat je het nog heel lang vol houdt en ik vind je dan ook een enorme kanjer
. Maar als ik eerlijk ben (ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het filmpje.....
) denk ik dat het nu wel mooi is geweest
. Als hij op prednison niet reageert, weet je in ieder geval dat je het niet in de hoek van atopie hoef te zoeken. Als hij wel reageert weet je in ieder geval dat je het niet in de voer-hoek hoef te zoeken. Dus zo'n shot kan sowieso heel behulpzaam zijn bij het diagnosticeren.
Kaio schreef: Dat is een nieuw middel tegen jeuk. Nouja het blokkeert het gevoel van de jeuk als ik het goed begrijp. Dan heeft je hond ff rust. Dan kun je nog steeds onderzoeken verrichten maar wordt de hond niet compleet gek van de jeuk.Klopt, er moet gewoon écht iets gebeuren nu.
Dacht dat het wel vanaf 12 maanden was, maar dat is Nelson toch ook bijna inmiddels?
https://www.zoetis.nl/news-and-media/in ... spx#accept
Ik denk dat ik dit wel zou verkiezen boven prednison, en denk dat Nelson echt iets nodig heeft anders wordt ie helemaal gek van de jeuk, want wat je schrijft is zo extreem. Heb het wel eens met Maci gedacht dit is te gek, maar wat jij schrijft is nog zoveel malen erger, dan vielen die keren bij Maci 'mee' .
Fenixjuh schreef: aaaahw, ik zou hem zo graag een knuffel willen geven....Nee, zeker niet. En als dit nu af en toe was, maar dit doet hij dus elke vijf tot tien minuten.
Niet leuk om je mannetje zo te zien..![]()
Radja schreef: Arme Nelson,arme jullie! Heb het echt zo met jullie te doen! En een dikke pluim en :-*voor doorzettingsvermogen, mijn petje af!Ach, doorzettingsvermogen? Ik kan hem ook niet laten voor wat hij is, toch?
Ik blijf nadenken over jullie,dus hier komt er weer 1!
Zou het kunnen dat er nacht insecten zijn die Nelson kunnen bijten!? Denk aan de bedwants,die zie je overdag niet,maar komen snachts te voorschijn! Ik weet dat die zich met mensenbloed voeden,maar misschien andere nachtbijters?
Meissie een dikke knuf voor jullie allemaal en speciaal 1 voor Nelson!
Hope schreef:Klopt, er moet gewoon écht iets gebeuren nu.Hopelijk brengt die Apoquel eindelijk wat soelaas. Het is geen leven zo
Gittje schreef: Hopelijk brengt die Apoquel eindelijk wat soelaas. Het is geen leven zoDat is het ook, vandaar dat ik het gefilmd heb. Bij elke da waar je binnen komt zeggen ze dat hij er zo fantastisch uit ziet, en dat is ook zo. Hij glimt, hij is super op gewicht, hij heeft mooie slijmvliezen, hij heeft geen doffe, kale of kapotte plekken. Sinds ik smeer met de kurkuma zijn ook de ontstoken plekken op zijn buikje helemaal weggetrokken. Als je hem ziet vraag je echt waar ik me zo druk om maak. En omdat hij er zo goed uitziet denk ik ook dat ons probleem een soort van weggewuifd word, maar het is gewoon echt geen doen.
Wat mij opvalt bij het bekijken van het filmpje is dat Nelson er anders nog mooi behaard uit ziet. Hij heeft op 't eerste zich ook geen last van kale plekken. Vind ik toch een positief punt, zeker als je weet dat je al zo lang aan het sukkelen bent.
keetje schreef: Hoe gaat het vanmorgen? En hoe was de nacht?Ik heb hem gisteren om 23.30 nog een keer gewassen met allercalm, dat is het enige wat een paar uur helpt. Het mag "maar" 1x per etmaal dus ik doe dat express in de nacht zodat we allemaal wat rust krijgen.
Ik heb gedroomd van hem nadat ik het filmpje gisteren gezien had.
Hope schreef:Als je hem ziet vraag je echt waar ik me zo druk om maak. En omdat hij er zo goed uitziet denk ik ook dat ons probleem een soort van weggewuifd word, maar het is gewoon echt geen doen.Ik herken dat. De dermatoloog gaf ook bij ons ook aan dat hij er nog relatief goed uitziet
Hope schreef:Verder is het een drama. Hij jeukt echt overal. Tijdens het uitlaten, in zijn mand, tijdens het eten, tijdens het spelen. Er zit echt hooguit 10 minuten tussen zo'n 'aanval' als op het filmpje.Om moedeloos van te worden. Op d'n duur ben je daar dag & nacht mee bezig.