Hope schreef: In die hoek kom ik echt nooit, maar ik ben er destijds met Hope ook eens mee bezig geweest.Weet je of er honden zijn die ook op groente reageren? DAcht dat het vaak eiwit gerelateerd was..
Ik zat trouwens te denken. Van Vroom moet ik konijn geven, en per dag 200 gram groene bladgroenten. Nou is me de reden van het waarom van die groenten me ontschoten, maar wat nou als hij jeuk krijgt van bijvoorbeeld andijvie? Zou ik niet beter gewoon écht kunnen elimineren met echt enkel en alleen 100% konijn?
Over yin yang: ik had daar idd een vraag over gesteld, omdat ik bij iemand geweest ben die goede resultaten heeft met honden met cranio sacraal/ttchou/acupressuur...zij is ervan overtuigd dat allergie met name door te heet of te koud komt...maar hier werkte konijn wat koelend is bv niet, kreeg hij jeuk van...maar misschien komt dat ook door hoe het konijn gehouden wordt...een konijntje vol met antibiotica zal misschien wel jeuk geven door de troep die het beestje gegeten heeft...terwijl wild konijn misschien wel goed gaat...dat ga ik hier trouwens binnenkort proberen, want heb via iemand op het forum gemalen wild konijn gekregen...
Hitam gaf ook een reactie, dat honden in het algemeen veel hetere voeding kunnen verdragen als mensen...
dus ja...of het wat voor je is....hier probeer ik me maar te houden aan dieren waarop hij het goed doet, ongeacht of het heet of koud is..
fijn dat het beter lijkt te gaan met je hondje!