Nu duimen dat hij zich er helemaal bovenop weet te knokken

Moderators: koekje, pearlsofpassion
hannabelgje schreef: Nieuws van het thuisfront. Mijn schoonzus gaat tussen de middag Jipje wat eten geven als ik op mijn werk zit. Hij had alles als een idioot naar binnen gewerkt. Dat is toch wel fijn om te horen. Dan had hij gewoon geen zin in de schelvis vanmorgen. Zo dol is em ook niet op vis.Dan is dat ook weer opgelost!
hannabelgje schreef: De twee kuikens gingen er net ook goed in bij Jip. Hij vroeg zich af waar het derde kuiken was.Laat je niet gekmaken over een weegschaal! Zolang hij goed eet, niet magerder wordt, en zich beter voelt zou ik nog niet gaan wegen. Je verandert er toch niks aan en als ie niet, of weinig is aangekomen ga je weer stressen.![]()
Vanavond nog 1 maaltijd en dan heeft hij alles weer binnen. Aan het einde van deze week op de weegschaal en kijken of er wat bij is. Of gaat dat niet zo vlug?
hannabelgje schreef: Hmm daar heb je misschien wel gelijk in. Het is meer om te kijken of hij nog meer moet eten. Hij eet nu ongeveer 130 gram barf en 2 kuikens per dag. Die 130 is verdeeld over 3 keer en dan krijgt hij nog de kuikens apart. Dus vier maaltijden per dag.
koekje schreef: Ik vind dat een hele nette hoeveelheid.Ik ook!