Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
hannabelgje schreef: Ik woon in België en hier is er nog geen ophokplicht.
Het late journaal op Een startte zelfs met de ophokplicht in België. Professionals zijn het verplicht, hobbyisten wordt het ten stelligste aangeraden en anders afdekken.
Door Mandarijn
Mandarijn schreef: Het late journaal op Een startte zelfs met de ophokplicht in België. Professionals zijn het verplicht, hobbyisten wordt het ten stelligste aangeraden en anders afdekken.
Professionele pluimveehouders moeten in heel België hun pluimvee op stal houden of in de buitenlucht afschermen met netten. Dat heeft minister van Landbouw Willy Borsus (MR) beslist. De sector reageert tevreden op de beslissing. Wie thuis kippen heeft, wordt "ten stelligste" aangeraden om soortgelijke maatregelen te nemen.
Is te lezen op http://www.deredactie.be
Door Mandarijn
pearlsofpassion schreef: Ze raden particulieren in belgie ook ten stelligste aan hun kippen op te  hokken...  :-\

Ik weet niet of dat wel mogelijk is bij ons...  :-[
De ophokplicht wordt ook aangeraden aan wie thuis kippen heeft. Wie thuis kippen heeft, maar ze niet in hun hok kan houden, wordt aangeraden om hun ren af te schermen met netten om zo contact met wilde vogels te vermijden.
* Valt te lezen op http://www.deredactie.be maar ik kan niet goed linken, omdat ik een mobiele versie van de pagina krijg
Door Angelique
Lizzy schreef: Doe die foto nou ook even hier, dan kunnen ze zien dat ophokken bij jou wel vrij ideaal is :biggrin2:
Dacht dat ik al geplaatst had, maar niet dus. Bij deze.

Afbeelding

Gelukkig kon buurman een baal stro missen, konden we het toch nog gezellig maken  :biggrin2:
Door Mandarijn
Angelique schreef: Dacht dat ik al geplaatst had, maar niet dus. Bij deze.

Afbeelding

Gelukkig kon buurman een baal stro missen, konden we het toch nog gezellig maken  :biggrin2:
Mijn buurkippen worden zo wel stikjaloers en denken het volgende:
Afbeelding
Door Ruisje
Angelique schreef: Dacht dat ik al geplaatst had, maar niet dus. Bij deze.

Afbeelding

Ow, wat gezellig!
Ik krijg er bijna een Kerstgevoel bij -- het lijkt wel een Kerststalletje. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door