Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Ik ga hier nog niks ophokken hoor.Waarom niet? Ik dacht dat het een verplichting was.
hannabelgje schreef: Ik woon in België en hier is er nog geen ophokplicht.Het late journaal op Een startte zelfs met de ophokplicht in België. Professionals zijn het verplicht, hobbyisten wordt het ten stelligste aangeraden en anders afdekken.
Mandarijn schreef: Het late journaal op Een startte zelfs met de ophokplicht in België. Professionals zijn het verplicht, hobbyisten wordt het ten stelligste aangeraden en anders afdekken.Professionele pluimveehouders moeten in heel België hun pluimvee op stal houden of in de buitenlucht afschermen met netten. Dat heeft minister van Landbouw Willy Borsus (MR) beslist. De sector reageert tevreden op de beslissing. Wie thuis kippen heeft, wordt "ten stelligste" aangeraden om soortgelijke maatregelen te nemen.
pearlsofpassion schreef: Ze raden particulieren in belgie ook ten stelligste aan hun kippen op te hokken...De ophokplicht wordt ook aangeraden aan wie thuis kippen heeft. Wie thuis kippen heeft, maar ze niet in hun hok kan houden, wordt aangeraden om hun ren af te schermen met netten om zo contact met wilde vogels te vermijden.
Ik weet niet of dat wel mogelijk is bij ons...![]()
Kim_S schreef: Duitsland nog niet?Emsland en Nordhorn ook ophokken.
Lizzy schreef: Doe die foto nou ook even hier, dan kunnen ze zien dat ophokken bij jou wel vrij ideaal isDacht dat ik al geplaatst had, maar niet dus. Bij deze.![]()
Angelique schreef: Dacht dat ik al geplaatst had, maar niet dus. Bij deze.Mijn buurkippen worden zo wel stikjaloers en denken het volgende:
Gelukkig kon buurman een baal stro missen, konden we het toch nog gezellig maken![]()
MargaS schreef: Emsland en Nordhorn ook ophokken.Komt zeker doordat ze grenzen aan Nederland/ Overijssel???
Angelique schreef: Dacht dat ik al geplaatst had, maar niet dus. Bij deze.Ow, wat gezellig!
Gelukkig kon buurman een baal stro missen, konden we het toch nog gezellig maken![]()
Mandarijn schreef: Komt zeker doordat ze grenzen aan Nederland/ Overijssel???http://www.telegraaf.nl/buitenland/2336 ... iep__.html