Briketten,... ik ga goegelen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Dat zijn van de staven dan toch, dat geperste?En??? Kan je al fikkie stoken ondertussen??
En briketten zoals van de bbq?
Dan ga ik toch bellen voor het echte haardhout.
siempie73 schreef: Jaaaaa, wij hebben sinds gister een pelletkachel!Ohh heerlijk! Ik heb er ook al zo'n zin in! Heb die dag gelukkig vrij kunnen krijgen, anders zou ik meteen moeten gaan werken als ie staat. 'S avonds lekker bij de kachel zitten
Ik vind het heerlijk!
Stukkie makkelijker dan een houtkachel, maar wel met echt vuurik hou er van 8)
Nadia schreef: Prijsverschil van bijna 1500 is enorm. Ligt natuurlijk ook aan het bedrag van de factuur. Maar bij mij zou argwaan komen bij zo'n enorm verschil. Waar ligt dat dan aan?Zit m alleen al in de kachel bv. De dure zaak rekent de advies verkoopprijs van de fabrikant van 1700,-. Heb zelf uiteraard gegoogle'd en wat webshops benaderd, en daar kon ik hem voor 1250,- bestellen. Het dure bedrijf moet het boren van de gaten in de betonnen verdiepingen uitbesteden aan een ander bedrijf. Het bedrijf waar we nu voor gaan kan dat zelf.
siempie73 schreef: Jaaaaa, wij hebben sinds gister een pelletkachel!pelletkachel hebben we ook bekeken maar diegenen die wij gezien hebben hadden zo'n digitale toestand bovenop en dat vonden we net niet nostalgisch genoeg.
Ik vind het heerlijk!
Stukkie makkelijker dan een houtkachel, maar wel met echt vuurik hou er van 8)
Nadia schreef: Ik ben ook erg geïnteresseerd in die briketten. Wij maken vuur dmv oude kranten en kleine stukjes hout.Ik vind het vooral interessant om, als het straks vriest, de kachel in de nacht lang te laten gloeien.