Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Ahhhh vaya paya!!slik.. Die foto had ik even niet verwacht
![]()
Nadia schreef: Ik zie het! 3 minuten!! Ahh vaya en ik hebben nog een lijntje!Da's wel duidelijk! Leuk hoor!
Kim_S schreef: Ze ligt precies naast de kist waar de muis in woonde toen wij er warenDie is er in ieder geval niet meer. Ik heb de kist nu twee keer met hout gevuld, en geen muis of keutels gezien. Jullie kunnen dus weer veilig deze kant op komen (en vergeet dan Roodkapje niet!![]()
Anne in Duitsland schreef: Die is er in ieder geval niet meer. Ik heb de kist nu twee keer met hout gevuld, en geen muis of keutels gezien. Jullie kunnen dus weer veilig deze kant op komen (en vergeet dan Roodkapje niet!Nee die is er zeker niet meer. Meneer S heeft hem zelf gevangen!)!
Kim_S schreef: Nee die is er zeker niet meer. Meneer S heeft hem zelf gevangen!Die heb ik met gevaar voor eigen leven onschadelijk gemaakt. Hij hangt nu als waarschuwing voor alle andere muizen in de omgeving aan het plafond van de kattenren.
Die in het keukenkastje woonde hebben we niet te pakken gekregen
Roodkapje, check 8)
Anne in Duitsland schreef: Die heb ik met gevaar voor eigen leven onschadelijk gemaakt. Hij hangt nu als waarschuwing voor alle andere muizen in de omgeving aan het plafond van de kattenren.Stoer! 8)![]()