Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Dat heb ik dan aangevoeld. Want ik kijk nooit in dit topic! Ik had stuk of 3 pagina's doorgebladerd in het begin. En ik dacht kijk eens op het eind :)

Zo lag ze bij ons nooit meer. Zo ontspannen. Doet me goed :)
Door Esther Q
joel schreef: soms weten ze dat ze eruit zien om door een ringetje te halen...... :)

Afbeelding
Oh, wauw! Die tafel ook trouwens.
Anne in Duitsland schreef: Wat was er eerst, de kat of het ei? :biggrin2: Vaya in de een bocht in het mandje met aanmaakpapier voor de kachel.

Afbeelding

Afbeelding

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Nadia schreef: Ik zie het! 3 minuten!! Ahh vaya en ik hebben nog een lijntje!
Da's wel duidelijk! Leuk hoor!

't Is trouwens wel een rare: ze eet pens én pensinhoud, van zowel eland als edelhert! Snackt gewoon even een plop groene meuk naar binnen! :o Van temperaturen beneden het vriespunt moet ze daarentegen niets hebben. ;D
Kim_S schreef: Ze ligt precies naast de kist waar de muis in woonde toen wij er waren  :biggrin2:
Die is er in ieder geval niet meer. Ik heb de kist nu twee keer met hout gevuld, en geen muis of keutels gezien. Jullie kunnen dus weer veilig deze kant op komen (en vergeet dan Roodkapje niet! :biggrin2:)!
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Die is er in ieder geval niet meer. Ik heb de kist nu twee keer met hout gevuld, en geen muis of keutels gezien. Jullie kunnen dus weer veilig deze kant op komen (en vergeet dan Roodkapje niet! :biggrin2:)!
Nee die is er zeker niet meer. Meneer S heeft hem zelf gevangen!  :biggrin2:
Die in het keukenkastje woonde hebben we niet te pakken gekregen  :P
Roodkapje, check  8)
Kim_S schreef: Nee die is er zeker niet meer. Meneer S heeft hem zelf gevangen!  :biggrin2:
Die in het keukenkastje woonde hebben we niet te pakken gekregen  :P
Roodkapje, check  8)
Die heb ik met gevaar voor eigen leven onschadelijk gemaakt. Hij hangt nu als waarschuwing voor alle andere muizen in de omgeving aan het plafond van de kattenren. :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Die heb ik met gevaar voor eigen leven onschadelijk gemaakt. Hij hangt nu als waarschuwing voor alle andere muizen in de omgeving aan het plafond van de kattenren. :biggrin2:
Stoer!  8)
Zo'n leuke winkel, Ikea  ;D ;D ;D
Door Kaela
Wij zijn klaar voor de winter!

Geen idee of het nodig zal zijn, maar een dekentje om zijn krakkemikkige botjes warm te houden. Met een soort van toch nog een beetje stoere uitstraling  :biggrin2:

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door