Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Schattig de eerste stapjes.

Nog 4 weken, alles is klaar , nou ja het ledikant moet nog in elkaar, maar de wieg is al opgeschud.

Nestdrang is aardig gezakt, nu alleen de boel wat bijhouden in huis. Het boerderij werk hou ik even voor gezien, dat gaat niet meer.
Ik wil bij deze graag een waarschuwing doorgeven, voor grofvolkoren brood.
Ik vond het vanochtend tot in de nek terug, inclusief pitten. Ik vond het al zo vreemd dat ze ineens een natte rug had voor het verschonen. En gisteravond was ze opmerkelijk gassig.
Nadia schreef: Knappe meid!! Leuke stoel trouwens op de achtergrond. Wij hebben nog geen ingerichte foto's gezien van jullie nieuwe stulp :D
hehe is bij men schoonouders.
Die stoel met woorden op is trouwens het enige leuke in dat huis :p
De lederen bank waar ik op zit is afschuwelijk :p
Urs schreef: Schattig de eerste stapjes.

Nog 4 weken, alles is klaar , nou ja het ledikant moet nog in elkaar, maar de wieg is al opgeschud.

Nestdrang is aardig gezakt, nu alleen de boel wat bijhouden in huis. Het boerderij werk hou ik even voor gezien, dat gaat niet meer.

4 weekjes dan word het spannend he ;)
Hier is het aftellen naar 17/11 voor een volgend onderonsje met ons prutske, misschien dat we dan weten of we een prinsesje of een stoere kerel bij krijgen ;)
Jantina schreef: Spannend! Hier vorige week een nichtje erbij, Chloë Nova en een neefje die ieder moment kan komen. Leuk weer die kleintjes!
Proficiat! Hier is het kleinste spookje van de familie al weer 2 maandjes oud en zal ik de eerstvolgende zijn, tenzij een van de nichtjes nog wat verzwijgt :)
koekje schreef: Ik wil bij deze graag een waarschuwing doorgeven, voor grofvolkoren brood.
Ik vond het vanochtend tot in de nek terug, inclusief pitten. Ik vond het al zo vreemd dat ze ineens een natte rug had voor het verschonen. En gisteravond was ze opmerkelijk gassig.
Ik zou dat persoonlijk niet geven voor de 18 maand. Denk zelfs dat de richtlijn 18 maand of ouder is voor volkorenbrood :s
orinake schreef:
Leuk :)
Alles al klaar van geboortekaartjes en doopsuiker (of doen jullie dat niet)
Doopsuiker doen we niet, geboortekaartje is klaar, kwestie van de drukker bellen om de naam en geboortedatum door te  geven, en de proefdruk was al geweldig!
orinake schreef:
Ik zou dat persoonlijk niet geven voor de 18 maand. Denk zelfs dat de richtlijn 18 maand of ouder is voor volkorenbrood :s
Het introductieschema van Stefan Kleintjes houdt ook voor volkoren brood 6 maanden aan. Het is maar net wat je volgt. Wij hebben gisteren bij mn schoonouders de keuze gemaakt om Vera wel iets te laten eten, ipv niets en met een ongezellige baby aan tafel zitten. Het is ook niet dat het giftig is ofzo.
Ze vond het zelf trouwens enorm lekker. Dit is 1 van de weinige keren geweest dat ze ook daadwerkelijk ervan gegeten heeft.
koekje schreef: Het introductieschema van Stefan Kleintjes houdt ook voor volkoren brood 6 maanden aan. Het is maar net wat je volgt. Wij hebben gisteren bij mn schoonouders de keuze gemaakt om Vera wel iets te laten eten, ipv niets en met een ongezellige baby aan tafel zitten. Het is ook niet dat het giftig is ofzo.
Ze vond het zelf trouwens enorm lekker. Dit is 1 van de weinige keren geweest dat ze ook daadwerkelijk ervan gegeten heeft.

daar gaat het ook niet om... het gaat om het feit dat zo'n kleintje die dingen vaak niet verteerd krijgen (en dat heb jij mogen ondervinden).
Urs schreef: Doopsuiker doen we niet, geboortekaartje is klaar, kwestie van de drukker bellen om de naam en geboortedatum door te  geven, en de proefdruk was al geweldig!
achzo :) Naam kan je toch eventueel al doorgeven? of ben je nog niet zeker?
Hier doen we altijd alles zelf.
Fanne drukt de kaartjes dus af de dag van bevalling ;)
Doopsuiker vul ik zelf (al zal het deze keer wat vlotter gaan waarschijnlijk ik heb wat leuks gevonden voor de kindjes).
Zo gaat de tijd van het wachten sneller :)
Al word het hier deze keer moeilijk...

Ik ben men hoofd nog aan het breken voor een leuke aankondiging van de zwangerschap in de familie (ze krijgen dit met kerst (mijn ouders) en nieuw (fanne zijn ouders) te horen. Vorige keer had ik een extra nieuwjaarsbrief gemaakt... Nu zullen het tshirtjes worden die de kindjes dragen.
Maar ik ben nog niet uit aan de tekst die er op moet (als jullie ideetjes hebben....)

Dan een geboortekaartje, dat zal afhangen van het geslacht. Voor een meisje heb ik veel ideetjes, voor een jongen minder. Maar wil echt wel weer iets unieks hebben.

Doopsuiker voor de kindjes ligt al vast, voor de volwassenen hangt het af van het geslacht en of ik echt mijn zin vind ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door