Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Knappe meid!! Leuke stoel trouwens op de achtergrond. Wij hebben nog geen ingerichte foto's gezien van jullie nieuwe stulphehe is bij men schoonouders.![]()
Urs schreef: Schattig de eerste stapjes.
Nog 4 weken, alles is klaar , nou ja het ledikant moet nog in elkaar, maar de wieg is al opgeschud.
Nestdrang is aardig gezakt, nu alleen de boel wat bijhouden in huis. Het boerderij werk hou ik even voor gezien, dat gaat niet meer.
Jantina schreef: Spannend! Hier vorige week een nichtje erbij, Chloë Nova en een neefje die ieder moment kan komen. Leuk weer die kleintjes!Proficiat! Hier is het kleinste spookje van de familie al weer 2 maandjes oud en zal ik de eerstvolgende zijn, tenzij een van de nichtjes nog wat verzwijgt
koekje schreef: Ik wil bij deze graag een waarschuwing doorgeven, voor grofvolkoren brood.Ik zou dat persoonlijk niet geven voor de 18 maand. Denk zelfs dat de richtlijn 18 maand of ouder is voor volkorenbrood :s
Ik vond het vanochtend tot in de nek terug, inclusief pitten. Ik vond het al zo vreemd dat ze ineens een natte rug had voor het verschonen. En gisteravond was ze opmerkelijk gassig.
Urs schreef: Wij krijgen een knul erbij.
orinake schreef:Doopsuiker doen we niet, geboortekaartje is klaar, kwestie van de drukker bellen om de naam en geboortedatum door te geven, en de proefdruk was al geweldig!
Leuk
Alles al klaar van geboortekaartjes en doopsuiker (of doen jullie dat niet)
orinake schreef:Het introductieschema van Stefan Kleintjes houdt ook voor volkoren brood 6 maanden aan. Het is maar net wat je volgt. Wij hebben gisteren bij mn schoonouders de keuze gemaakt om Vera wel iets te laten eten, ipv niets en met een ongezellige baby aan tafel zitten. Het is ook niet dat het giftig is ofzo.
Ik zou dat persoonlijk niet geven voor de 18 maand. Denk zelfs dat de richtlijn 18 maand of ouder is voor volkorenbrood :s
koekje schreef: Het introductieschema van Stefan Kleintjes houdt ook voor volkoren brood 6 maanden aan. Het is maar net wat je volgt. Wij hebben gisteren bij mn schoonouders de keuze gemaakt om Vera wel iets te laten eten, ipv niets en met een ongezellige baby aan tafel zitten. Het is ook niet dat het giftig is ofzo.
Ze vond het zelf trouwens enorm lekker. Dit is 1 van de weinige keren geweest dat ze ook daadwerkelijk ervan gegeten heeft.
Urs schreef: Doopsuiker doen we niet, geboortekaartje is klaar, kwestie van de drukker bellen om de naam en geboortedatum door te geven, en de proefdruk was al geweldig!achzo