Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

@ sieglinde: Suze eet nu grof geprakt en soms geen geprakt eten (ligt eraan wat ze eet). Ik kook nog wel apart voor haar. Nu bij in de vriezer: boerenkoolstampot met gemalen worst, macaroni met tomaat gehakt en kleine blokjes courgette (niet gemalen), rijst met gemalen kip en in stukjes gesneden paksoi en taugé, gemalen hamlapje met gestampte arrdappels en grof gestampte wortels (wel een paar hele wortels per bakje die ze dan zelf kan opeten).

@ nadia: waar ik momenteel helemaal week van wordt is als ik aan de andere kant vd kamer op de grond ga zitten en ik roep haar dan komt ze met haar blijste hoofd ever in een rotgang eraan gekropen om geknuffeld te worden :smitten: :smitten: :smitten:
Dat vrolijke herken ik ook helemaal, Suze is ook bijna altijd aan het lachen naar alles en iedereen.

Ze begint nu ook al ondeugend te worden. Vindt het hilarisch als ik nee zeg en haar ergens anders in de kamer neer zet omdat ze iets doet wat niet mag. Komt geloof ik nog niet echt door dat ik het meen..... Ze lacht zich namelijk een kriek....  Moet nog ietsje werken aan m'n opvoedskills ;) hihi.
Nadia schreef: Ohh dat lijkt me ook super schattig!
Hoe doe jij dat met de hond en rond kruipende baby?
Dwayne zit nu zo'n beetje non stop met  spelen. Ik leg hem neer en tjop seconde later zit hij rechtop.

Hier zitten de honden buiten nu, maar in ons vorig huis zaten ze allemaal binnen. Mijn roedel die ik had toen Eneas begon te kruipen liet ik gewoon rondlopen tot aan het salon, daar stond een poortje en 3 van de 5 kregen het voorrecht om tot in het salon te komen. De 2 anderen waren een beetje te fel (jonge honden).
Bij Eowynn hebben we ze allemaal apart gezet want 2 kinderen en 5 honden dat was wat drukjes.
Als Éydis wakker is komen er geen honden binnen omdat ze dan kan rondkruipen, rondstappen enz. Als zij slaapt dan komt er 1 max 2 honden binnen voor wat knuffels. Nadien gaan ze gewoon weer buiten. De 5 knuffels die hier nu rondlopen zijn te wild om met kleine kinderen die kruipen, net leren stappen om te gaan.

Hier vandaag een minder dagje.
Éydis is niet op der gemak, zeuren, hangerig. Haar tanden zijn ondertussen door en ik zie er niet direct nieuwe dus vrees een beetje dat ze effectief ziek aan het worden is. Momenteel is ze stil, maar ik mag niet uit haar zicht verdwijnen of ze begint te jammeren. Denk dat het vandaag een rustig moeder - dochterdagje zal worden. Eneas en Éowynn zijn toch niet thuis ;)
Sinds Fred hier nog alleen is mag hij los terwijl de kleine rondkruipt. Hij ligt 99% van de tijd in de zetel.
Hij volgt mij ook overal dus ze zitten nooit samen als ik er niet ben.
Die 2 komen zo goed overeen. Is ze met de blokken aan het spelen gaat hij altijd naast haar liggen :D

Ik moet alleen Fred de zetel in dirigeren als ze op baan is met haar loopwagen want dan rijdt ze tegen iedereen zijn benen/poten
koekje schreef: Draagdoek kiezen is heel persoonlijk, maar 100% katoen is heel veelzijdig. Maat 6 past bijna iedereen en kan je de meeste knopen mee doen.

die een gewone kledingsmaat heeft...
Ik kan niks met een 6 :) Maar ik kan ook niet eindigen met knopen op de rug, ik moet zowiso weer naar voor kunnen :)

Wat het winter uur betreft:
Éydis is nog wakker nu, ik zie wel wanneer ze moe word.
Als ze moe word bedje in en dan zie ik wel wanneer ze morgen wakker is.
De honden zullen vermoedelijk rond 8u wakker zijn dus wij waarschijnlijk ook ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door