Nadia schreef:
Ohh dat lijkt me ook super schattig!
Hoe doe jij dat met de hond en rond kruipende baby?
Dwayne zit nu zo'n beetje non stop met spelen. Ik leg hem neer en tjop seconde later zit hij rechtop.
Hier zitten de honden buiten nu, maar in ons vorig huis zaten ze allemaal binnen. Mijn roedel die ik had toen Eneas begon te kruipen liet ik gewoon rondlopen tot aan het salon, daar stond een poortje en 3 van de 5 kregen het voorrecht om tot in het salon te komen. De 2 anderen waren een beetje te fel (jonge honden).
Bij Eowynn hebben we ze allemaal apart gezet want 2 kinderen en 5 honden dat was wat drukjes.
Als Éydis wakker is komen er geen honden binnen omdat ze dan kan rondkruipen, rondstappen enz. Als zij slaapt dan komt er 1 max 2 honden binnen voor wat knuffels. Nadien gaan ze gewoon weer buiten. De 5 knuffels die hier nu rondlopen zijn te wild om met kleine kinderen die kruipen, net leren stappen om te gaan.
Hier vandaag een minder dagje.
Éydis is niet op der gemak, zeuren, hangerig. Haar tanden zijn ondertussen door en ik zie er niet direct nieuwe dus vrees een beetje dat ze effectief ziek aan het worden is. Momenteel is ze stil, maar ik mag niet uit haar zicht verdwijnen of ze begint te jammeren. Denk dat het vandaag een rustig moeder - dochterdagje zal worden. Eneas en Éowynn zijn toch niet thuis