Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Éydis stapt volledig Los!!!!!!
Dat is met er deze week over bezig te zijn denk ik ;)
Vandaag moest ik naar de gyne, en ineens in de wachtzaal vertrok ze...
Van de ene stoel naar de andere, dan ineens de wachtzaal over (niet zo breed maar toch :p)
En dan had ze zoiets van hey dit is leuk en begon ze te dansen ;)
Heel de wachtzaal plat en de verpleegkundigen vonden haar zo schattig ;)
koekje schreef: Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind Fred's world beter in de was blijven en prettiger van pasvorm dan Maxomorra. Helaas is normaal de prijs ook naar, maar sale vind ik altijd een prettig excuus om eens te winkelen.
Mooi! Is het dikker dan maxomorra? Ik heb er eentje van Ej Sikke lej maar heb hem in de verkoop gezet want vind de stof niet aangenaam. Mhaar smafolk ook..

Tamara: super, ik kijk daar zo naar uit
Laatst gewijzigd door Sieglinde op do 23 okt 2014, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Kim_S schreef: Fenna heeft vandaag voor het eerst een frietje op. Ze lustte het niet  :biggrin2:
Sieglinde schreef: Handig Kim dat ze hetniet lust 8)
Pas maar op, dat kan in de loop van de tijd nog bijtrekken * sprak ze uit eigen ervaring* (ik lustte ook geen patat toen ik klein was. Nu loopt het water me in de mond als ik aan een patatje speciaal denk).
Mowgli schreef: Pas maar op, dat kan in de loop van de tijd nog bijtrekken * sprak ze uit eigen ervaring* (ik lustte ook geen patat toen ik klein was. Nu loopt het water me in de mond als ik aan een patatje speciaal denk).
Grote zus kiest ook wat anders als ze de keus heeft. Macaroni, of pannenkoeken.
Ben benieuwd of en wanneer Fenna het lekker gaat vinden. Saus krijgt ze er niet bij, misschien dat dat ook wel scheelt.
Sieglinde schreef: Mooi! Is het dikker dan maxomorra? Ik heb er eentje van Ej Sikke lej maar heb hem in de verkoop gezet want vind de stof niet aangenaam. Mhaar smafolk ook..
Ik vind het over het algemeen wel iets dikker ja. En de prints zijn van betere kwaliteit. Ik ben met Fred's World niet zo bang gaatjes in de stof te scheuren naast de drukknopen, terwijl ik dat idee met Maxomorra sneller heb.

Wat een schattig haarspeldje trouwens!
Hebben jullie kindjes ook van die bepaalde 'trekjes' waar je helemaal verliefd van word? Dwayne is altijd (bijna altijd) heel vrolijk. Krijg dit ook altijd te horen. Maar als hij dan bij ons op de arm zit. Dan geeft hij zijn grootste lach en meteen daarna 'begraaft' hij zijn gezicht in onze nek. Net alsof hij verlegen is! Dan kun je mij opvegen hoor! Zoooo schattig :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door