Sieglinde schreef: Welke winkelRegenboogschaap. Ik heb er een broekje voor een tientje, longsleeve voor 13 euro en een jumpsuit voor 23 euro.![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sieglinde schreef: Welke winkelRegenboogschaap. Ik heb er een broekje voor een tientje, longsleeve voor 13 euro en een jumpsuit voor 23 euro.![]()
koekje schreef:Mooi! Is het dikker dan maxomorra? Ik heb er eentje van Ej Sikke lej maar heb hem in de verkoop gezet want vind de stof niet aangenaam. Mhaar smafolk ook..
Ik vind Fred's world beter in de was blijven en prettiger van pasvorm dan Maxomorra. Helaas is normaal de prijs ook naar, maar sale vind ik altijd een prettig excuus om eens te winkelen.
Kim_S schreef: Fenna heeft vandaag voor het eerst een frietje op. Ze lustte het niet![]()
Sieglinde schreef: Handig Kim dat ze hetniet lust 8)Pas maar op, dat kan in de loop van de tijd nog bijtrekken * sprak ze uit eigen ervaring* (ik lustte ook geen patat toen ik klein was. Nu loopt het water me in de mond als ik aan een patatje speciaal denk).
Mowgli schreef: Pas maar op, dat kan in de loop van de tijd nog bijtrekken * sprak ze uit eigen ervaring* (ik lustte ook geen patat toen ik klein was. Nu loopt het water me in de mond als ik aan een patatje speciaal denk).Grote zus kiest ook wat anders als ze de keus heeft. Macaroni, of pannenkoeken.
Sieglinde schreef: Mooi! Is het dikker dan maxomorra? Ik heb er eentje van Ej Sikke lej maar heb hem in de verkoop gezet want vind de stof niet aangenaam. Mhaar smafolk ook..Ik vind het over het algemeen wel iets dikker ja. En de prints zijn van betere kwaliteit. Ik ben met Fred's World niet zo bang gaatjes in de stof te scheuren naast de drukknopen, terwijl ik dat idee met Maxomorra sneller heb.