Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sieglinde schreef: Voor de mama's die niet rapley'en... Vanaf wanneer gingen jullie niet meer prakken maar gwoon fijn snijden?Ik denk dat het net is wat je zelf fijn vindt. Ik voer Fedde een gedeelte van zijn prak (grove stamppot zeg maar) en de rest mag hij stukjes van eten. Wij vinden het fijn om gewoon rustig te kunnen eten zonder op te letten wat hij eet dus voor het op ons bord komt eet Fedde de prak en daarna mag hij lummelen en oefenen met de rest en een vork. Of wat fruit bijvoorbeeld. hier is het dus niet omdat hij het niet kan, maar gewoon uit hoe wij het fijn vinden. Weet je, als we bijvoorbeeld Nasi eten is hij 10x meer geinteresseerd in het zuur en de kroepoek enzo dan in de nasi zelf. Dus dan komen die lekkere verleidingen pas op tafel als het belangrijkste er in zit bij hem en dan hoef ik niet streng te zijn en moeite te doen en kan hij lekker met kroepoek klooien.
koekje schreef: Bij 1 van de winkels waar ik vaker heb besteld, houden ze uitverkoop van de oude collectie Fred's world. Ik ging net even kijken voor 3 dingetjes die sterk afgeprijsd waren, alsnog 50 euro.Welke winkel