Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

ff weer paar feauteaus..
Van een maand geleden. Toen meneer een van de eerste keren rechtop ging zitten uitzichzelf.
Afbeelding

Op zijn slaapkamertje :) Precies 6 maanden (vorige maand dus ;) )
Afbeelding

Bij Oma banaantje eten
Afbeelding

Wachten op zijn eten ;D
Afbeelding

Samen met mij de esdoorn snoeien
Afbeelding

Afbeelding

Weekendje weg bij familie in het hoge noorden. Hele avond liedjes zingen :smitten:
Afbeelding

De puppypanelen voor Dwayne ;D
Afbeelding

Schommelen in de tuin :)
Afbeelding
Fanne draagt Éydis niet in de draagdoek. Wel gewoon zo op de arm. Nu tegenwoordig is het voor mij ook niet meer heel handig dus gaat ze vaker de wandelwagen in, maar daar maakt  ze geen problemen van ;)

Wat het niet meer pletten... Goh Éydis eet al vrij lang stukjes, maar vlees blijf ik nog heel fijn fijn doen
Sieglinde schreef: Voor de mama's die niet rapley'en... Vanaf wanneer gingen jullie niet meer prakken maar gwoon fijn snijden?
Ik denk dat het net is wat je zelf fijn vindt. Ik voer Fedde een gedeelte van zijn prak (grove stamppot zeg maar) en de rest mag hij stukjes van eten. Wij vinden het fijn om gewoon rustig te kunnen eten zonder op te letten wat hij eet dus voor het op ons bord komt eet Fedde de prak en daarna mag hij lummelen en oefenen met de rest en een vork. Of wat fruit bijvoorbeeld. hier is het dus niet omdat hij het niet kan, maar gewoon uit hoe wij het fijn vinden. Weet je, als we bijvoorbeeld Nasi eten is hij 10x meer geinteresseerd in het zuur en de kroepoek enzo dan in de nasi zelf. Dus dan komen die lekkere verleidingen pas op tafel als het belangrijkste er in zit bij hem en dan hoef ik niet streng te zijn en moeite te doen en kan hij lekker met kroepoek klooien. :P
Hier word nog steeds geprakt, mevr houd niet van stukjes. En het vlees wordt ook als laatste gegeten. Anders is het eerst vlees eten en de rest hoeft ze dan niet meer. Maar tegenwoordig is ze meer vegetariër.

Pasta , spaghetti en dat soort eten wordt zonder saus gegeten.

Af en toe eet ze wel de aardappels en groente ongeprakt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door