- do 16 okt 2014, 11:56
Vera slaapt 's ochtends een minidutje (kwartier ofzo). En dan meestal ook wel ergens in de middag, een half tot heel uurtje. En dan 's avonds begint ze aan de nacht tussen 9 en 11, tot 7 uur 's ochtends. Daarbij wordt ze wel een aantal keer wakker en is geregeld wakker tussen half 2 en 4.
Er is geen wetgeving voor fietsen met doek/ssc, dus in dat opzicht niet verboden ofzo. Nu is buikdragen wel heel erg af te raden op de fiets. Dat doe ik daarom dan ook niet. Er zijn genoeg mensen die rugdragen op de fiets ook niet prettig vinden en er zijn genoeg die dat wel doen.
Ik fiets overigens alleen op rustige momenten en op rustige stukken en in bejaardentempo. Ik merk wel dat ik extra alert ben met kind. Overigens woon ik naast het centrum, dus het is een klein stukje fietsen.
Vaak genoeg lukt het wel als ze in slaap is gevallen tijdens het dragen om haar slapend in de box te leggen. Als ze van mn rug afkomt, is dat wel lastiger. Ik schuif haar dan onder mn arm door en daar wordt ze nog wel eens wakker van.