Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vandaag mn spulletjes binnen gehad. Het mutsje past al, de rest is nog even ingroeien. Het jasje is zooo lekker zacht! En precies goed voor in de doek; niet te koud, niet te warm.

De Popolini-broekjes zijn overigens niet van joggingstof. Wel een vrij dikke katoen. En ze vallen wat ruim uit.
Ze slaapt weer  :P

Vandaag zijn we voor het eerst naar stad geweest. Op de fiets, Vera op de rug. Het ging goed en ze heeft er maar weinig van meegekregen dat we ook bij de Jumbo boodschappen hebben gedaan. Halverwege de Hema viel ze in slaap en werd pas weer goed wakker toen we weer thuis waren en ik haar slapend in de box wilde leggen.
ik blijf verbaasd over het vele slapen van de kindjes hier.... mijn kleintje (nu 16 maanden) slaapt eindelijk de nacht redelijk goed door en overdag slaapt ze nu tussen de middag anderhalf tot twee uur. Voor ons een hele verbetering.....  :-[
Troost je. Fedde slaapt nog steeds niet door met zijn 13 maanden en doet 2 x per dag een dutje van 20 a 30 minuten...

@Koek, je weet wel dat ze ivm de veiligheid heeeeel streng afraden om met een kindje in de draagdoek/zak te fietsen he?
Volgensmij is het zelfs verboden. Omdat het geen gekeurd zitje is
Al is het voor mijn gevoel veiliger in de doek. Want in het zitje moet je je zelf EN de fiets recht houden. Ik ben ooit een keer aangereden op de fiets. Heel zachtjes maar. De fiets was me gevallen. Ik kon opzij springen. Had ik een kind op de fiets gehad was deze ook gevallen. In de doek was hij met mij veilig geweest.
Dwayne slaapt vrij veel. Van 20.00/21.00-06.30/07.30 rond een uur of 10 meestal half uurtje en dan tegen 13u een ruk van een uur of 2.
Dan slaapt hij ergens rond 5 uur nog een minuut of 20 en dan als hij naar bed gaat. Als hij wakker is kan hij zichzelf een minuut of 10 zelf vermaken. De rest van de tijd ben ik met hem bezig.
Nesteldrang is niet handig als je al 2 dagen aan de poets bent geweest met lichtelijke bekken instabiliteit en een buik die in de weg zit en ik wil nog zoveel....

En een paar uur per nacht wakker bent.
Laatst gewijzigd door Urs op do 16 okt 2014, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Vera slaapt 's ochtends een minidutje (kwartier ofzo). En dan meestal ook wel ergens in de middag, een half tot heel uurtje. En dan 's avonds begint ze aan de nacht tussen 9 en 11, tot 7 uur 's ochtends. Daarbij wordt ze wel een aantal keer wakker en is geregeld wakker tussen half 2 en 4.

Er is geen wetgeving voor fietsen met doek/ssc, dus in dat opzicht niet verboden ofzo. Nu is buikdragen wel heel erg af te raden op de fiets. Dat doe ik daarom dan ook niet. Er zijn genoeg mensen die rugdragen op de fiets ook niet prettig vinden en er zijn genoeg die dat wel doen.
Ik fiets overigens alleen op rustige momenten en op rustige stukken en in bejaardentempo. Ik merk wel dat ik extra alert ben met kind. Overigens woon ik naast het centrum, dus het is een klein stukje fietsen.

Vaak genoeg lukt het wel als ze in slaap is gevallen tijdens het dragen om haar slapend in de box te leggen. Als ze van mn rug afkomt, is dat wel lastiger. Ik schuif haar dan onder mn arm door en daar wordt ze nog wel eens wakker van.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door