- 72 kilo nu, ik ben blij

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
charmed schreef: Vandaag naar het gezondheidsonderzoek geweest, en ik moest gewogen worden. Spannend dat ik het vond.
En nu.. weeg ik met maat 36 ----- 78 kilo..
charmed schreef: - 72 kilo nu, ik ben blijIk ga met andere Saskia mee, als ik -naast respect voor je prestatie- wel erg hoop dat je de realiteit in de gaten houdt.![]()
-Saskia- schreef: Ik ga met andere Saskia mee, als ik -naast respect voor je prestatie- wel erg hoop dat je de realiteit in de gaten houdt.Edit: ik snappum -/- 72 kg
Gisteren 78 kg, vandaag 72? 6 kilo in 1 dag? Ik hoop (voor jou) dat dit een typefout is?!
-Saskia- schreef: Edit: ik snappum -/- 72 kgGoed dat je 't schrijft, ik had dat minnetje ook over het hoofd gezien en me hetzelfde afgevraagd!
Gelukkig maar. Ik ben blond.![]()
-Saskia- schreef: Ik ga met andere Saskia mee, als ik -naast respect voor je prestatie- wel erg hoop dat je de realiteit in de gaten houdt.
Gisteren 78 kg, vandaag 72? 6 kilo in 1 dag? Ik hoop (voor jou) dat dit een typefout is?!
charmed schreef: Jij mag hem wel van mij overnemen, kijken wat jij na een aantal weken met die buidel met vet zal zeggenWaarom? En wat verwacht je dan dat ik na die weken zou zeggen?![]()
-Saskia- schreef: Waarom? En wat verwacht je dan dat ik na die weken zou zeggen?
Martine-Tom schreef: Hoop ook dat je je wel beseft dat je als je zoveel bent afgevallen altijd een schort zal blijven houden, tenzij je hem weg laat halen...
Els&Flow schreef: Ik heb veel respect voor je dat dit is gelukt. Maar stop met afvallen. Maat 34 is niet gezond meer, 36 is het randje. Kijk uit dat je niet onwillekeurig een eetstoornis ontwikkelt. Ik snap heel goed dat je van je buik af wilt, maar kan je dat niet met sporten bereiken en tegelijk wel op je huidige gewicht blijven?
charmed schreef: Dat schort ga ik houden, maar er hoeft geen 5 kilo in te hangen toch? Dat is mij te veel om mee te zeulen. Ooit maakte iemand de opmerking: "Moet je eens kijken zoveel afgevallen en je kan nog niet eens 10 kg met je armen dragen!" Dat kan ik dus niet vanwege een whiplash en verlamming, dus waarom zou ik dan op mijn buik wel die extra 5 kilo vet mee willen zeulen?Dat is niet waar hoor, een vriendin van me is onlangs nog geopereerd aan haar schort.
Weghalen doen ze niet tenzij je het geld er voor hebt.
Martine-Tom schreef: Dat is niet waar hoor, een vriendin van me is onlangs nog geopereerd aan haar schort.
En zij is nog steeds een maatje 40/42, dus je hoeft er niet eens een maatje 36 voor te zijn.
Haar schort woog overigens 4.nogwat kilo.