Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dank je!

Dit is definitief ons laatste kindje, mijn echtgenoot heeft nu al lang getwijfeld over die derde ;-)

Je groeit daar inderdaad in hoor, en zeker nu, ze zijn 3,5 en 5, gaan naar school, uit de luiers,...  Toch al een zekere mate van zelfstandigheid. De eerste 2 kwamen dicht opeen (20maanden), dat vond ik heel leuk, maar wel pittig. Nu bewust wat meer tijd tussen gelaten :-)

Straks echo met hopelijk geslachtsbepaling, ik ben zo nieuwsgierig!
Chase en Nellie schreef: Dank je!

Dit is definitief ons laatste kindje, mijn echtgenoot heeft nu al lang getwijfeld over die derde ;-)

Je groeit daar inderdaad in hoor, en zeker nu, ze zijn 3,5 en 5, gaan naar school, uit de luiers,...  Toch al een zekere mate van zelfstandigheid. De eerste 2 kwamen dicht opeen (20maanden), dat vond ik heel leuk, maar wel pittig. Nu bewust wat meer tijd tussen gelaten :-)

Straks echo met hopelijk geslachtsbepaling, ik ben zo nieuwsgierig!
Succes :) jij zit al wat verder dan ik :)
Al is het hier een 4de kindje (niet gepland want het ventje wilde niet :p).
Nou ik ben er klaar mee na deze 2de. We hebben er 6 jaar op gewacht , maar zwanger zijn is niet mijn hobby. En ik vind dat ik te oud ervoor wordt, 38 jaar was mijn grens en laat ik nu net zwanger zijn geworden een maand voor ik 38 werd.  :)
hehe, mja mijn droom was 4...
Fanne had zoiets van we beginnen bij 1tje en we zien wel...
Meer dan 1 jaar geoefend voor ik zwanger was van Eneas (geboren 15 februari 2007)
Dan had Fanne zoiets van 1 is ook maar alleen dus ok een 2de maar pas als Eneas 2.5 is en naar school gaat...
Echter de natuur besloot anders en op 25 augustus 2008 zag Eowynn het levenslicht.
Ik heb dan blijven zagen voor een 3de en op 24 augustus  2013 werd Éydisje geboren.
Ik was al mijn spulletjes al aan het doorgeven aan een vriendin...
Maar daar moet ik nu mee stoppen, want ik ben ondertussen 10 weekjes zwanger van ons 4de wondertje :)

Deze keer wel een flinke bolwassing gehad van de gyne dat mijn gewicht omlaag moet... Mijn eindgewicht van men zwangerschap moet 5kg lager liggen dan mijn huidig gewicht... Anders loop ik veel te veel risico's...
Zowiso zal ik het risico lopen op zwangerschapsdiabetes... Verder loop ik ook het risico dat het geen natuurlijke bevalling zal worden, want als je naar de geboortegewichten van de kindjes kijkt dan ligt dat telkens +/- 200 - 300g hoger...
3.750 (gewoon)  - 4.080(KS wegens stuit) - 4.280 (gewoon)
Als dit wondertje nog zwaarder word is het risico bestaande dat het een KS word... Rekening houdend met het feit dat het sleutelbeen van Éydis gebroken is met de geboorte...
Nadia schreef: Met zo'n ouderwets ding bedoel je?
Word daar nog gebruik van gemaakt?

Hier iig geen 3 kinderen. Lijkt me onhandig.
Zijn wel 'in' voor een 2de. Maar eerst hier maar volop van genieten.
3 wilde ik zowiso niet als eindgetal om het zo te zeggen..
Wij waren thuis met 3 (normaal 5)... en je had een mama's kindje een papa's kindje en een niemandskindje...
Voordeel vind ik nu ook is..
Eneas en Éowynn zijn 7 en 6 - Éydis en ons 4de Etje zullen ongeveer 1.5 verschillen
Ik verwacht dus eigenlijk dat de 2 oudste en de 2 jongsten elkaar wel zullen vinden om samen te spelen ;)
Nadia schreef: Met zo'n ouderwets ding bedoel je?
Word daar nog gebruik van gemaakt?

Hier iig geen 3 kinderen. Lijkt me onhandig.
Zijn wel 'in' voor een 2de. Maar eerst hier maar volop van genieten.
Haha ja zo'n ouderwets ding. Die hebben ze speciaal voor mensen die niet de doptone willen gebruiken zoals ik. Er is nog niet bewezen dat de doptone geen kwaad kan dus als het anders kan dan graag.
Gefeliciteerd orinake!

Mijn droom was ook 4, maar dat is echt uitgesloten, mijn man wil dat echt niet. Als dit smurfje geboren is, laat hij zich steriliseren. Dat was ook deel van de afspraak toen we voor dit kindje besloten te gaan. Bovendien, 3x ks is eigenlijk wel voldoende, de risico's op een ruptuur worden toch groter.

De echo was goed, en baby heeft zijn/haar geheimpje verklapt! Ik ben al begonnen met het sorteren van de kleertjes, die zaten nu door elkaar in dozen ;-)
Chase en Nellie schreef: Gefeliciteerd orinake!

Mijn droom was ook 4, maar dat is echt uitgesloten, mijn man wil dat echt niet. Als dit smurfje geboren is, laat hij zich steriliseren. Dat was ook deel van de afspraak toen we voor dit kindje besloten te gaan. Bovendien, 3x ks is eigenlijk wel voldoende, de risico's op een ruptuur worden toch groter.

De echo was goed, en baby heeft zijn/haar geheimpje verklapt! Ik ben al begonnen met het sorteren van de kleertjes, die zaten nu door elkaar in dozen ;-)
Mja na 3KS hebben ze Gyne het ook niet graag meer he...
Nu ik heb me voorgenomen als het hier KS word ik ga vragen aan de gyne of ze niet ineens het hele circus er kan uithalen  :-[ :-[ :-[
Ik heb nu 1 Ks gehad vanwege stuitligging.
Maar het risico zit er dit keer ook weer in, al zal het om het gewicht gaan deze keer...
Als het kindje zwaarder geschat word dan Éydis bij geboorte (4.280kg) dan zal het KS worden om problemen te vermijden.
Ik heb liever geen Ks want dan mag ik weer 6 weken niets tillen. En met een dochter van tegen dan 1.5 jaar is dat niet handig he...
Word weer leren om met een trapladdertje in haar bedje te kruipen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door