stuur maar.
[email protected] en voornaam;achternaam@lie baert.be ( ik verveel me, wel aan elkaar die laatste, )
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Chase en Nellie schreef: Dank je!Succes
Dit is definitief ons laatste kindje, mijn echtgenoot heeft nu al lang getwijfeld over die derde ;-)
Je groeit daar inderdaad in hoor, en zeker nu, ze zijn 3,5 en 5, gaan naar school, uit de luiers,... Toch al een zekere mate van zelfstandigheid. De eerste 2 kwamen dicht opeen (20maanden), dat vond ik heel leuk, maar wel pittig. Nu bewust wat meer tijd tussen gelaten :-)
Straks echo met hopelijk geslachtsbepaling, ik ben zo nieuwsgierig!
Nadia schreef: Met zo'n ouderwets ding bedoel je?3 wilde ik zowiso niet als eindgetal om het zo te zeggen..
Word daar nog gebruik van gemaakt?
Hier iig geen 3 kinderen. Lijkt me onhandig.
Zijn wel 'in' voor een 2de. Maar eerst hier maar volop van genieten.
Nadia schreef: Met zo'n ouderwets ding bedoel je?Haha ja zo'n ouderwets ding. Die hebben ze speciaal voor mensen die niet de doptone willen gebruiken zoals ik. Er is nog niet bewezen dat de doptone geen kwaad kan dus als het anders kan dan graag.
Word daar nog gebruik van gemaakt?
Hier iig geen 3 kinderen. Lijkt me onhandig.
Zijn wel 'in' voor een 2de. Maar eerst hier maar volop van genieten.
K&D schreef: Even een verteder momentje van een kleutertje (via het AD):
Smelt...
![]()
Chase en Nellie schreef: Gefeliciteerd orinake!Mja na 3KS hebben ze Gyne het ook niet graag meer he...
Mijn droom was ook 4, maar dat is echt uitgesloten, mijn man wil dat echt niet. Als dit smurfje geboren is, laat hij zich steriliseren. Dat was ook deel van de afspraak toen we voor dit kindje besloten te gaan. Bovendien, 3x ks is eigenlijk wel voldoende, de risico's op een ruptuur worden toch groter.
De echo was goed, en baby heeft zijn/haar geheimpje verklapt! Ik ben al begonnen met het sorteren van de kleertjes, die zaten nu door elkaar in dozen ;-)