Lida, Dank je. Ik wilde sterk worden en dat heb ik nu op allerlei punten bereikt. Ik wil het verleden achter me laten en met dit nieuwe begin verder. Zoveel mogelijk zelfstandig (ga alleen niet op een trap staan) maar voor de rest heb ik grote plannen. Ik wil binnenkort schoenen regelen, speciale om hard te kunnen gaan lopen. Mijn lijf schreeuwt om beweging. Ik heb het al een paar keer geprobeerd nu, maar mijn hubby is dan een spelbreker en die zegt dan dat ik niet hard mag lopen op deze schoenen! Haha.. Zijn orthopedische schoenen, die niet tegen hardlopen kunnen. Die breken door midden.
Ik heb nog zoveel dingen die ik graag wil gaan doen en we gaan het lijstje nu helemaal af. Wil ook nog eens in de bergen lopen. Moet nu kunnen nu ik steviger op de benen sta! Er zijn zoveel dingen in dit nieuwe leven wat ik kan, wat ik voorheen niet kon. eerst niet omdat ik geleerd had dat ik niets kon, vanwege mijn verlamming, en daarna niet omdat ik te dik was geworden.
Ik voel me net als Johnny 5.. I am alive. I need input.. LOL Kan het wel van de daken schreeuwen.. er is nog veel werk aan de winkel, want moet nog veel verwerkt worden, maar we gaan er komen, dat is 1 ding wat zeker is. En niemand gaat mij meer tegenhouden in wat ik wil bereiken. Dat is niet zo zeer een kleiner maatje, maar ik wil geen ballast en herinneringen uit nare tijden meer met me meeslepen!
Lida. S schreef:
Ik vind het heel knap van je. Afvallen valt niet mee, maar wat jij gedaan hebt is veel meer dan afvallen. Ik weeg 73 kg en heb maat 40/42, (ik ben 1.73 lang). Dat jij met meer gewicht een veel kleinere maat hebt, bereik je niet alleen met afvallen. Echt ongelooflijk wat jij gepresteerd hebt.