Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
spreeuwtje schreef: Er staan heel heel veel mensen op de wachtlijst Tanna!Ik hoop dat ik er ook nog steeds opsta
Ik wil graag die wachtlijst verder af gaan werken maar ik moet wel andere afspraken gaan maken.
spreeuwtje schreef: Ik ga binnenkort iedereen opnieuw benaderen die op de lijst staat. Het zijn ik geloof, stuk of 25 mensen ofzo. Daar ben ik hartstikke blij mee en ook trots dat men graag een schilderij wil. Ik vroeg er alleen heel erg weinig voor omdat ik het leuk vond, vond dat ik nog moest oefenen en omdat ik het financieel niet echt nodig had. Lies krijgt Trigger als kerstkado omdat ik er echt een eeuwigheid over gedaan heb. Maar de rest van de diertjes wil ik toch een meer gerichte prijs voor gaan afspreken. We zitten een beetje in een andere situatie dan een paar jaar geleden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.Groot gelijk, dit is zo mooi gemaakt, zo waardevol voor de dier eigenaren, die zullen er best geld voor over hebben. Tenslotte kost het jou ook je materiaal, tijd en inspanning.![]()
dinky89 schreef: Elke keer open ik dit topic weer en verbaas mij het meest over de bek/neus, zo enorm scherp dat het een foto lijkt!+1
spreeuwtje schreef: Ik ga binnenkort iedereen opnieuw benaderen die op de lijst staat. Het zijn ik geloof, stuk of 25 mensen ofzo. Daar ben ik hartstikke blij mee en ook trots dat men graag een schilderij wil. Ik vroeg er alleen heel erg weinig voor omdat ik het leuk vond, vond dat ik nog moest oefenen en omdat ik het financieel niet echt nodig had. Lies krijgt Trigger als kerstkado omdat ik er echt een eeuwigheid over gedaan heb. Maar de rest van de diertjes wil ik toch een meer gerichte prijs voor gaan afspreken. We zitten een beetje in een andere situatie dan een paar jaar geleden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.Tip: eerst even met de mensen persoonlijk tjekken, voordat je aan een schilderij begint![]()
spreeuwtje schreef: Ik ga binnenkort iedereen opnieuw benaderen die op de lijst staat. Het zijn ik geloof, stuk of 25 mensen ofzo. Daar ben ik hartstikke blij mee en ook trots dat men graag een schilderij wil. Ik vroeg er alleen heel erg weinig voor omdat ik het leuk vond, vond dat ik nog moest oefenen en omdat ik het financieel niet echt nodig had. Lies krijgt Trigger als kerstkado omdat ik er echt een eeuwigheid over gedaan heb. Maar de rest van de diertjes wil ik toch een meer gerichte prijs voor gaan afspreken. We zitten een beetje in een andere situatie dan een paar jaar geleden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.En terecht! Alle waar naar zijn waarde jij investeert materiaal, tijd en je talent en dat hoef je niet weg te geven.![]()
Lizzy schreef: Tip: eerst even met de mensen persoonlijk tjekken, voordat je aan een schilderij begintEum.... Ik snap um niet?![]()