Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
Echt super mooi!
Vind schilderijen van huisdieren het vaak net niet maar jij raakt echt de essentie. Super mooi zoals je het wezen van het dier vastlegt. 

In het vorige topic (toen het nog niet af was) had ik al gelezen dat je een lange wachtlijst hebt en dat je de energie/inspiratie/rust (gevoel, hoe noem je dat  ???) niet had om te schilderen. Maar mocht je weer ruimte op je wachtlijst hebben kom ik er graag op  :D.
Door var Stolthet
Met dit schilderij komt Trigger straks weer terug bij mij.. heb de laatste tijd zoveel achter moeten laten dat dit het allermooiste kerstkado is wat ik ook maar zou kunnen krijgen.

Nogmaals heel erg bedankt dat je mijn knappe man zo op het doek hebt kunnen zetten!!
Door Djeena
spreeuwtje schreef: Er staan heel heel veel mensen op de wachtlijst Tanna! ;)
Ik wil graag die wachtlijst verder af gaan werken maar ik moet wel andere afspraken gaan maken.
Ik hoop dat ik er ook nog steeds opsta  ;) :-*
Door spreeuwtje
Ik ga binnenkort iedereen opnieuw benaderen die op de lijst staat. Het zijn ik geloof, stuk of 25 mensen ofzo. Daar ben ik hartstikke blij mee en ook trots dat men graag een schilderij wil. Ik vroeg er alleen heel erg weinig voor omdat ik het leuk vond, vond dat ik nog moest oefenen en omdat ik het financieel niet echt nodig had. Lies krijgt Trigger als kerstkado omdat ik er echt een eeuwigheid over gedaan heb. Maar de rest van de diertjes wil ik toch een meer gerichte prijs voor gaan afspreken. We zitten een beetje in een andere situatie dan een paar jaar geleden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. :shy:
Door Extreme
spreeuwtje schreef: Ik ga binnenkort iedereen opnieuw benaderen die op de lijst staat. Het zijn ik geloof, stuk of 25 mensen ofzo. Daar ben ik hartstikke blij mee en ook trots dat men graag een schilderij wil. Ik vroeg er alleen heel erg weinig voor omdat ik het leuk vond, vond dat ik nog moest oefenen en omdat ik het financieel niet echt nodig had. Lies krijgt Trigger als kerstkado omdat ik er echt een eeuwigheid over gedaan heb. Maar de rest van de diertjes wil ik toch een meer gerichte prijs voor gaan afspreken. We zitten een beetje in een andere situatie dan een paar jaar geleden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. :shy:
Groot gelijk, dit is zo mooi gemaakt, zo waardevol voor de dier eigenaren, die zullen er best geld voor over hebben. Tenslotte kost het jou ook je materiaal, tijd en inspanning.
Ik weet niet hoelang je "normaal" over zo'n schilderij doet, en of je prijzen mag neerzetten op BP, misschien haken sommige gegadigde af, andere zullen er voor in de plaats komen.
Spreeuwtje ik wens voor jou dat je vele mooie schilderijen mag gaan maken, maar meer nog dat je er van mag blijven genieten van deze gave.
Door - pien -
dinky89 schreef: Elke keer open ik dit topic weer en verbaas mij het meest over de bek/neus, zo enorm scherp dat het een foto lijkt!
+1

Prachtig gedaan Lyda !
Door Lizzy
spreeuwtje schreef: Ik ga binnenkort iedereen opnieuw benaderen die op de lijst staat. Het zijn ik geloof, stuk of 25 mensen ofzo. Daar ben ik hartstikke blij mee en ook trots dat men graag een schilderij wil. Ik vroeg er alleen heel erg weinig voor omdat ik het leuk vond, vond dat ik nog moest oefenen en omdat ik het financieel niet echt nodig had. Lies krijgt Trigger als kerstkado omdat ik er echt een eeuwigheid over gedaan heb. Maar de rest van de diertjes wil ik toch een meer gerichte prijs voor gaan afspreken. We zitten een beetje in een andere situatie dan een paar jaar geleden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. :shy:
Tip: eerst even met de mensen persoonlijk tjekken, voordat je aan een schilderij begint :biggrin2:
Door El_Kato
En terecht! Alle waar naar zijn waarde jij investeert materiaal, tijd en je talent en dat hoef je niet weg te geven.

Hoe mooi is het als je door het schilderen je leven een stukje makkelijker kan maken  :). De opdrachtgever blij want die krijgt een waanzinnig mooi schilderij, jij blij want je doet iets wat je leuk vind en waar je veel voldoening uit haalt  ;)
Door spreeuwtje
Lizzy schreef: Tip: eerst even met de mensen persoonlijk tjekken, voordat je aan een schilderij begint :biggrin2:
Eum.... Ik snap um niet? :)
Je bedoeld dat ik niet ineens een schilderij van Biscuit tevoorschijn tover en dan teen jou zeg... Alsjeblieft! Mooi he? Maggik effe vanguh? :P
Door Anne in Zweden
Wat ben je toch krankzinnig getalenteerd! :-*

Ik heb in Duitsland ook een echte 'Lyd'  :biggrin2: aan de muur hangen, van Scotch, en sta op de wachtlijst voor eentje van Max en Laika. Dus kom maar op met dat pb'tje, want ik kan niet wachten tot die ook onze muur sieren!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door