Sieglinde schreef:
http://www.boguz.be/a-29946959/baby-gir ... ongsleeve/ over deze outfit twijfel ik al ff. Spaghettiebandjes nu nog? Zo'n warmbloedig meisje? 
Ow fraulein prusselise is ook leuk.
Ik ben ook op zoek naar een muts, maar ik wil geen strikmutsje. Met al haar haar past dat niet 
Ik vind die pakjes van disana ( of cosalina?) zo leuuuk. Overalls, in framboos 8)
Ow, dat is een leuk setje! Past ook helemaal bij Robyn!
Ik vind rompers met korte/lange mouwen geen meerwaarde. We hebben gewoon cv en ze slaapt in een slaapzak bij ons in bed, dus warm zat. Voor buiten krijgt ze dus de jas en draagcover en anders zit ze in de auto met hoge voetenzak in de maxicosi. Rompers met envelophals vind Vera niet prettig, die gaan te strak langs haar hoofd heen. De rompers met spaghettibandjes hebben een groter hoofdgat. En ze is ook best warmbloedig, ze heeft het echt zelden tot nooit koud.
Ik vind de wollen overalls ook leuk, maar dat is voor Vera veel te warm.
Er zijn ook gewone mutsen zonder strik, bij Little Shop around the Corner en/of Regenboogschaap.
Ik vind de kleertjrs ook duur, maar koop ze voornamelijk in de uitverkoop. En hoop dat ik ze nog eens een tweede ronde kan gebruiken. Vera loopt niet volledig in Scandinavische kledij, het zijn echt specifieke dingen. De broeken van Fred's world vallen groot uit, maar zijn ook nog eens breed op de kont en bovenbenen; ideaal voor Vera. Jumpsuits vind ze zelf het beste zitten en hoeven niet altijd langs haar hoofd.
Vera's kleding moet redelijk warm zijn, maar niet té en zeker niet broeien. Dat is voor als ze in de doek zit en daar zijn ook de beenwarmers en draagcover voor. En geen knellende kleding, want ze moet wel een goede circulatie in de doek hebben. Dus geen jurken, geen spijkerbroeken, geen dingen van rib.
Daar tegenover staat dat ze niet iedere dag andere kleren nodig heeft, mits ze niet buiten de pamper kakt. Ze kwijlt wel, maar dat droogt vrij snel en zonder vlekken op en ze kotst zelden tot nooit. Dus ik heb niet heel veel nodig. De dingen die ik wil gaan aanschaffen, zijn voor het komende half jaar. Dus 74, 80 en misschien een paar dingen 86.
Vrijdag gaan we naar het zkh.