Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mowgli schreef: Ik binnenkort ookHier ook..... Weet nog steeds niet zo goed of ik het nou fijn moet vinden of moet balen![]()
![]()
Kim_S schreef: Mijn kleine larf-meisje heeft een mega-keelontsteking en het ging ook al richting longen
Nu dus een antibioticakuur mee, en een slijmoplosser, en hopelijk voelt ze zich dan snel weer beter![]()
Kim_S schreef: Mijn kleine larf-meisje heeft een mega-keelontsteking en het ging ook al richting longenAhhhhh, wat sneu.
Nu dus een antibioticakuur mee, en een slijmoplosser, en hopelijk voelt ze zich dan snel weer beter![]()
Kim_S schreef: Mijn kleine larf-meisje heeft een mega-keelontsteking en het ging ook al richting longenAch gossie, je arme meisje. Beterschap voor haar.
Kim_S schreef: Mijn kleine larf-meisje heeft een mega-keelontsteking en het ging ook al richting longenAch gos... arme schat
Kim_S schreef: Mijn kleine larf-meisje heeft een mega-keelontsteking en het ging ook al richting longenArme Larf!! Beterschap!!!
Kim_S schreef: Mijn kleine larf-meisje heeft een mega-keelontsteking en het ging ook al richting longenOchgossepostoch. Beterschap, en sterkte met 't arme wuufke.
koekje schreef: Dikke kus voor de larfKan je wat van dat huishoudelijke mijn kant op doen??? Moet morgen ook echt aan de bak, maar heb nu al geen zin
Ik ben blij dat ik vandaag zo huishoudelijk ben geweest. Vanmiddag met Veraatje op stap geweest naar de winkel en de groenteturk en deze keer eerder op de middag ipv zo net voor etenstijd. Toen samen een dutje gedaan (in de box en op de bank) en toen ik ben ik heel huishoudelijk gaan koken. De krieltjes waren wel voorgeschild en voorgekookt en het gehakt voor de balletjes al gekruid (stroganof, doen we niet nog een keer). Maar de spinazie heb ik wel zelf gewassen.
De appelcompote kwam uit pot, maar die had meneer uitgezocht. Komkommer voor de slaai ook zelf gesneden.
En net heb ik heel huishoudelijk de was uit de droger gehaald en gevouwen.
Morgen weer verder met de was en keuken opruimen.
Edit: ik heb wel al heel de dag een lange rok aan. Alleen mn haar in een staart ipv knot.