Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
Wij zijn gewoon nog aan t genieten. Heerlijk weer, t is dat de blaadjes van de bomen vallen, maar anders zou je denken dat t voorjaar was. Prachtige omgeving en dus lekker wandelen.  T enige nadeel is dat de tijd zo snel lijkt te gaan....
Door Kaela
Zo de voegen waar Oscar altijd eet zijn schoon en onze eigen vriezer is ontdooid. De lastige randjes van de vogelkooi zijn inderdaad heel erg prima schoon te maken met de stoomreiniger. En ik heb heel gezond en lekker gekookt. Ik voel me echt heus een huisvrouw! Gevoel gaat gelukkig vanzelf wel weer weg  ;D
Door Kim_S
Mijn kleine larf-meisje heeft een mega-keelontsteking en het ging ook al richting longen  :-\
Nu dus een antibioticakuur mee, en een slijmoplosser, en hopelijk voelt ze zich dan snel weer beter  :(
Door -Saskia-
Kim_S schreef: Mijn kleine larf-meisje heeft een mega-keelontsteking en het ging ook al richting longen  :-\
Nu dus een antibioticakuur mee, en een slijmoplosser, en hopelijk voelt ze zich dan snel weer beter  :(
:( Jeetje, beterschap voor Mini_Kim_S.  :-*
Door -Annemarie-
Kim_S schreef: Mijn kleine larf-meisje heeft een mega-keelontsteking en het ging ook al richting longen  :-\
Ahhhhh, wat sneu.  :( :bigarmhug:  Hoop dat ze snel weer opknapt.  :-*
Ach gossie, je arme meisje. Beterschap voor haar. :-*
Door Mowgli
Ach gos... arme schat  :-\ Wat zou je het graag van ze willen overnemen als ze zo ziek zijn.... Heel veel beterschap voor je mini-me Kim :-* Hopelijk voelt ze zich snel iets beter...
Arme Larf!! Beterschap!!!
Ochgossepostoch. Beterschap, en sterkte met 't arme wuufke.
Door koekje
Dikke kus voor de larf  :-*

Ik ben blij dat ik vandaag zo huishoudelijk ben geweest. Vanmiddag met Veraatje op stap geweest naar de winkel en de groenteturk en deze keer eerder op de middag ipv zo net voor etenstijd. Toen samen een dutje gedaan (in de box en op de bank) en toen ik ben ik heel huishoudelijk gaan koken. De krieltjes waren wel voorgeschild en voorgekookt en het gehakt voor de balletjes al gekruid (stroganof  :yucky:, doen we niet nog een keer). Maar de spinazie heb ik wel zelf gewassen.
De appelcompote kwam uit pot, maar die had meneer uitgezocht. Komkommer voor de slaai ook zelf gesneden.
En net heb ik heel huishoudelijk de was uit de droger gehaald en gevouwen.

Morgen weer verder met de was en keuken opruimen.

Edit: ik heb wel al heel de dag een lange rok aan. Alleen mn haar in een staart ipv knot.
Laatst gewijzigd door koekje op di 07 okt 2014, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizetta
koekje schreef: Dikke kus voor de larf  :-*

Ik ben blij dat ik vandaag zo huishoudelijk ben geweest. Vanmiddag met Veraatje op stap geweest naar de winkel en de groenteturk en deze keer eerder op de middag ipv zo net voor etenstijd. Toen samen een dutje gedaan (in de box en op de bank) en toen ik ben ik heel huishoudelijk gaan koken. De krieltjes waren wel voorgeschild en voorgekookt en het gehakt voor de balletjes al gekruid (stroganof  :yucky:, doen we niet nog een keer). Maar de spinazie heb ik wel zelf gewassen.
De appelcompote kwam uit pot, maar die had meneer uitgezocht. Komkommer voor de slaai ook zelf gesneden.
En net heb ik heel huishoudelijk de was uit de droger gehaald en gevouwen.

Morgen weer verder met de was en keuken opruimen.

Edit: ik heb wel al heel de dag een lange rok aan. Alleen mn haar in een staart ipv knot.
Kan je wat van dat huishoudelijke mijn kant op doen??? Moet morgen ook echt aan de bak, maar heb nu al geen zin ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door