Kim_S schreef:Ja ik durf wel te beweren dat ik, ondanks dat ik ze zelf niet heb, wel goed met kinderen ben! Enne... als je teckels kunt laten gehoorzamen, zal het met mini-kimmetjes ook wel loslopen!![]()
![]()
Zouden ze geweldig vinden denk ik zo!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Ja ik durf wel te beweren dat ik, ondanks dat ik ze zelf niet heb, wel goed met kinderen ben! Enne... als je teckels kunt laten gehoorzamen, zal het met mini-kimmetjes ook wel loslopen!![]()
![]()
Zouden ze geweldig vinden denk ik zo!
Pauline schreef: Ja ik durf wel te beweren dat ik, ondanks dat ik ze zelf niet heb, wel goed met kinderen ben! Enne... als je teckels kunt laten gehoorzamen, zal het met mini-kimmetjes ook wel loslopen!Mijn kinderen kunnen qua gedrag zo voor teckels doorgaan hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef: Mijn kinderen kunnen qua gedrag zo voor teckels doorgaan hoor
Qua haar gelukkig niet![]()
Pauline schreef:Meer. Meisjes hè, die willen staartjes en zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meer of minder?
Joep wordt morgen getrimd, die heeft me toch een onvoorstelbare bos haar!!!
Urs schreef: Koek, had jij nu ook n uitwendige versie gedaan tijdens de zwangerschap?
orinake schreef:ik durf niet, en hij ligt al meer dan een maand in stuit, en ik heb hem echt nog niet andersom gevoeld. En ik vraag me af waarom hij niet ronddraait, te weinig ruimte, afwijkende vorm buik? over 2 weken weer een groeiecho, we zien wel.
Ik heb een uitwendige Versie gehad bij Éowynn, uiteindelijke heeft het niets uitgehaald en werd het alsnog KS.
Madam draaide gewoon effenaf terug als de gyne haar los lieten...
Het werkt dus niet altijd. Maar als je de mogelijkheid krijgt zou ik het proberen!
Urs schreef: ik durf niet, en hij ligt al meer dan een maand in stuit, en ik heb hem echt nog niet andersom gevoeld. En ik vraag me af waarom hij niet ronddraait, te weinig ruimte, afwijkende vorm buik? over 2 weken weer een groeiecho, we zien wel.Hoe ver ben je nu?
orinake schreef: Goh zowiso zou ik niet panikeren tot 37 - 38 wekenOow maar ik ben niet aan t panikeren, ben graag goed voorbereid .Je prutske kan nog alle kanten uit
En even luisteren wat je gyne zegt over het eventueel uitwendig draaien (let op dit doet echt geen deugd)
Urs schreef: Oow maar ik ben niet aan t panikeren, ben graag goed voorbereid .