Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S schreef: :-* :-* :-*
Zouden ze geweldig vinden denk ik zo!
Ja ik durf wel te beweren dat ik, ondanks dat ik ze zelf niet heb, wel goed met kinderen ben! Enne... als je teckels kunt laten gehoorzamen, zal het met mini-kimmetjes ook wel loslopen!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D :-*
Pauline schreef: Ja ik durf wel te beweren dat ik, ondanks dat ik ze zelf niet heb, wel goed met kinderen ben! Enne... als je teckels kunt laten gehoorzamen, zal het met mini-kimmetjes ook wel loslopen!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D :-*
Mijn kinderen kunnen qua gedrag zo voor teckels doorgaan hoor  :biggrin2:
Qua haar gelukkig niet  :P
ik heb nog maar 1x beroep gedaan op een vriendin van ons om op de 2 groten te passen, en dat was dan avonds laat.
Éydis werd doorverwezen naar Spoed dus hebben we een vriendin opgebeld, ze is doodbenauwd voor de honden, dus ze is de kinderen komen halen en die mochten daar dan op de zetel slapen tot Fanne ze om 1u snachts weer kon gaan ophalen (ik bleef in het ziekenhuis)

Normaal zijn de kindjes thuis. In het weekend gaan ze afwisselend bij mijn ouders of bij men schoonouders.
Vakanties zijn meestal voor mijn ouders (wonen 1u rijden van ons), gewoon schoolse weekends kunnen ze om de 2 weken bij men schoonouders gaan slapen. Mijn schoonma werkt 1 op 2)

Als we van huis willen dan plannen we dit in de weekends dat de kindjes gaan logeren zijn.
Nadeel is ook: mijn 2 groten kunnen naar men schoonouders, de kleinste niet, en ze alle 3 ergens naar toe doen dan krijgen ze helemaal stress denk ik :p
tgaat wat geven als ze binnenkort horen dat er een 4de spookje op komst is... (denk dat ik ze dan ga opsplitsen, de 2 oudste bij de schoonouders, de 2 kleinste bij mijn ouders :p)

Een babysit van buitenaf vinden is hier een ramp vanwege de honden.
Gewone dagopvang... tja als alles goed gaat morgen dan kan ik normaal starten als onthaalmama dus dan heb ikd aar geen problemen meer mee ;)
Urs schreef: Koek, had jij nu ook n uitwendige versie gedaan tijdens de zwangerschap?

Ik heb een uitwendige Versie gehad bij Éowynn, uiteindelijke heeft het niets uitgehaald en werd het alsnog KS.
Madam draaide gewoon effenaf terug als de gyne haar los lieten...
Het werkt dus niet altijd. Maar als je de mogelijkheid krijgt zou ik het proberen!
orinake schreef:
Ik heb een uitwendige Versie gehad bij Éowynn, uiteindelijke heeft het niets uitgehaald en werd het alsnog KS.
Madam draaide gewoon effenaf terug als de gyne haar los lieten...
Het werkt dus niet altijd. Maar als je de mogelijkheid krijgt zou ik het proberen!
ik durf niet, en hij ligt al meer dan een maand in stuit, en ik heb hem echt nog niet andersom gevoeld. En ik vraag me af waarom hij niet ronddraait, te weinig ruimte, afwijkende vorm buik? over 2 weken weer een groeiecho, we zien wel.
Urs schreef: ik durf niet, en hij ligt al meer dan een maand in stuit, en ik heb hem echt nog niet andersom gevoeld. En ik vraag me af waarom hij niet ronddraait, te weinig ruimte, afwijkende vorm buik? over 2 weken weer een groeiecho, we zien wel.
Hoe ver ben je nu?
Éowynn hebben ze proberen draaien een dikke week voor mijn uitgerekende dag.
Aangezien ze gewoon terug omdraaide als ze haar los lieten is die dag beslist dat die maandag een KS gepland zou worden.
En op maandag is de KS dan doorgegaan.
Nu een stuitligging kan op de gewone manier ook ter wereld komen, maar gezien mijn eigen overgewicht en het feit dat Éowynn vrij groot geschat werd hebben ze het risico niet durven nemen.
Éowynn was uiteindelijk een baby van dik 4kg :)
32 weken, stuitbevalling ga ik echt niet doen, als ik hier zie hoe het met n kalf in stuit gaat , pas ik daarvoor. Bij Elena ben ik 12 dagen eerder ingeleid, om dat vermoed werd dat ze anders te groot zou worden en omdat we lang genoeg gewacht hadden op n kindje. Ze was 3700 gram. Deze word ook geschat dat ie wat flinker zal zijn , maar wel binnen de marges.

Deze kan nog gaan draaien, we wachten af.
orinake schreef: Goh zowiso zou ik niet panikeren tot 37 - 38 weken :) Je prutske kan nog alle kanten uit :)
En even luisteren wat je gyne zegt over het eventueel uitwendig draaien (let op dit doet echt geen deugd)
Oow maar ik ben niet aan t panikeren, ben graag goed voorbereid .
Urs schreef: Oow maar ik ben niet aan t panikeren, ben graag goed voorbereid .

Gewoon je vragen stellen aan je gyne Hij/zij kan je alles tot in detail uitleggen.
Bij mij hebben ze dit met 2 gyne's samen gedaan, en diezelfde dames hebben haar uiteindelijk via KS op de wereld gezet!
Ze vonden het zelf jammer dat het niet lukte, maar ik had zelf te veel last van mijn bloeddruk om het een 2de keer te proberen (ik heb standaard een bloeddruk van 11/7 en tijdens een zwangerschap haal ik dat vaak niet eens)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door