Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Juul schreef: Ik vind vissen ook helemaal niet meer in deze tijd passen. In een ijzeren haak bijten, uit het water getrokken worden en vet zuurstofgebrek, en haak er weer al dan niet handig uit gepeuterd krijgen. Dan eventueel nog wat uren met je gewonde bek in een "leef"net. en dan weer losgelaten worden.Ik sluit me helemaal bij jou aan. Ik vind het ook he-le-maal niks. En als ik zie hoeveel ellende het veroorzaakt...., ze mogen het van mij echt per direct afschaffen.En dat is dan sport.
Lizzy schreef: Ik eet geen vis. Maar goed, zoals jij nu beschrijft: heb ik geen moeite mee. Net als ik met jagen geen moeite heb. Als het netjes en fair gebeurd. Maar hier in de slootjes en meertjes een beetje suf gaan zitten hengelen, de vissen mishandelen en terug gooien..... Naah, niet mijn ding.Precies.
Lizzy schreef: Ik eet geen vis. Maar goed, zoals jij nu beschrijft: heb ik geen moeite mee. Net als ik met jagen geen moeite heb. Als het netjes en fair gebeurd. Maar hier in de slootjes en meertjes een beetje suf gaan zitten hengelen, de vissen mishandelen en terug gooien..... Naah, niet mijn ding.Krek zo!