Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:vreselijk he?
, slachtoffer van visdraad. Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks![]()
miik schreef: Ja konijntje... Ik heb vaker geprobeerd ze groot te krijgen... Heb zo'n beetje 15 jaar konijnen gefokt, maar tis onwijs lastig.Voor deze was er geen alternatief. Ze waren te ernstig gewond.....
Tuurlijk is het heel verdrietig als ze ingeslapen moeten worden, maar de alternatieven waren ook niet ideaal hoor.
pearlsofpassion schreef: Maar het is vreselijk lastig om hen in leven te houden, je moet al een zogende voedster weten liggen en dan nog... En wilde konijntjes kunnen niet aarden in een tamme omgeving, maar zonder goede wilde opvoeding, ook niet echt goed in het wild overleven... Moeilijke situatie, maar waarschijnlijk het beste.
nova schreef: (wild) konijn denk ik, voor een haas zijn de oortjes te kort.Hazen zijn al compleet met vacht, oogjes open etc als ze worden geboren
Lizzy schreef: Deze konijntjes zijn ingeslapen wegens hun ernstige verwondingen. Niks te maken met dat ze de kleintjes niet met het flesje groot hebben willen brengen, ze doen bij deze organisatie alles als de dieren ook maar een kleine kans maken.Ik reageerde ook niet op jou maar op pearlsofpassion.
HildeR schreef: Hazen zijn al compleet met vacht, oogjes open etc als ze worden geborenoohh, weer wat geleerd.![]()