Angelique schreef: Ow ow mama is boosMama is weer zen.
Je krijgt er zoooveeel voor terug 8)
Ze liggen in bed 8)
Morgen zijn ze de hele ochtend op de Kindergarten. Heeeeerlijk

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Ow ow mama is boosMama is weer zen.
Je krijgt er zoooveeel voor terug 8)
Kim_S schreef: Mama is weer zen.Enjoy
Ze liggen in bed 8)
Morgen zijn ze de hele ochtend op de Kindergarten. Heeeeerlijk![]()
Kim_S schreef: O ik zou ze zoooo graag samen opsluiten, zoek het maar uitWat ben ik blij dat Michiel dan af en toe een bosje rozen mee neemt naar huis.
Maar dan gaan er ongelukken gebeuren vrees ik, en dat is niet de bedoeling.
Ze zijn echt heel lief, maar soms![]()
Maxi's 3-tal schreef: Wat ben ik blij dat Michiel dan af en toe een bosje rozen mee neemt naar huis.![]()
hannabelgje schreef: Ik ben een slechte mama vandaag. Ik ben gisteravond vergeten eten uit de vriezer te halen. Nu hebben ze stukjes runner worst moeten eten. En als ze kunnen jatten lusten ze alles, maar als het in een voerbakje ligt niet uiteraard.Dikke foei
koekje schreef: Kort nachtje op de bank gehad. En nu moet ik veel doen vandaag, ik word al moe als ik er aan denk. Ik heb al wel was in het machien gedaan, deze mag straks in de droger. Dan nieuwe was draaien. Vera moet zo in bad als ze wakker is. Ook nog naar de Action en C1000. 2 kilo stoofperen die nog verwerkt moeten worden en bijna 10 kilo peren voor sap. 5 kilo kattenvoer dat nog geportioneerd en 3 kilo daarvan gemalen moet worden. En dan ook nog eten koken vanavond, ik ga zo maar eens aan de pudding beginnen.
koekje schreef: Moeder
Het zullen wel bepaalde hormonen ofzo zijn, maar ik heb denk ik mn nieuwe roeping gevonden
Het scheelt natuurlijk ook dat ik een ontzettend leuk kind heb![]()
Martine-Tom schreef:Ik heb zo het vermoeden dat je het er iedere keer in zult blijven wrijven![]()
koekje schreef: Ik heb zo het vermoeden dat je het er iedere keer in zult blijven wrijven![]()
Angelique schreef:En als Martine het eens vergeet, dan zullen Lique en ik ons wel opofferen om Koekje er stilletjes op te wijzen.![]()
Die quote staat gehamerd onder haar rechter muisknop