Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Angelique schreef: Ow ow mama is boos  :biggrin2:

Je krijgt er zoooveeel voor terug  8)
Mama is weer zen.
Ze liggen in bed  8)

Morgen zijn ze de hele ochtend op de Kindergarten. Heeeeerlijk  :biggrin2:
Door bloemetje
Kim_S schreef: Mama is weer zen.
Ze liggen in bed  8)

Morgen zijn ze de hele ochtend op de Kindergarten. Heeeeerlijk  :biggrin2:
Enjoy :biggrin2:

Hier is het jongste deeltijdkind 7. Dan gaan ze zeker weer terug naar af ofzo want die zegt op alles kanniknie  >:(

Ik was vandaag kijken bij het waterwerken. Leuk! Volgend jaar met Theo proberen
Kim_S schreef: O ik zou ze zoooo graag samen opsluiten, zoek het maar uit  :biggrin2:
Maar dan gaan er ongelukken gebeuren vrees ik, en dat is niet de bedoeling.

Ze zijn echt heel lief, maar soms  :-X
Wat ben ik blij dat Michiel dan af en toe een bosje rozen mee neemt naar huis. :biggrin2:
Ik ben een slechte mama vandaag. Ik ben gisteravond vergeten eten uit de vriezer te halen. Nu hebben ze stukjes runner worst moeten eten. En als ze kunnen jatten lusten ze alles, maar als het in een voerbakje ligt niet uiteraard.
Door Nynke
hannabelgje schreef: Ik ben een slechte mama vandaag. Ik ben gisteravond vergeten eten uit de vriezer te halen. Nu hebben ze stukjes runner worst moeten eten. En als ze kunnen jatten lusten ze alles, maar als het in een voerbakje ligt niet uiteraard.
Dikke foei  >:( >:( >:(                                                      :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

OT: LG  :) :) :)
Door koekje
Kort nachtje op de bank gehad. En nu moet ik veel doen vandaag, ik word al moe als ik er aan denk. Ik heb al wel was in het machien gedaan, deze mag straks in de droger. Dan nieuwe was draaien. Vera moet zo in bad als ze wakker is. Ook nog naar de Action en C1000. 2 kilo stoofperen die nog verwerkt moeten worden en bijna 10 kilo peren voor sap. 5 kilo kattenvoer dat nog geportioneerd en 3 kilo daarvan gemalen moet worden. En dan ook nog eten koken vanavond, ik ga zo maar eens aan de pudding beginnen.
Door Els&Flow
Heerlijk weekendje naar het mooie Epe geweest, Flow kreeg een mooi keurrapport mee op de clubmatch en een ZG, waar ik erg tevreden mee ben. Maar thuis, met storm aan zee is het toch ook wel weer heel erg fijn. Vandaag een relax dagje, want een weekendje weg en dan mn grenzen bewaken.. daar ben ik nog steeds niet zo goed in.
Door Martine-Tom
koekje schreef: Kort nachtje op de bank gehad. En nu moet ik veel doen vandaag, ik word al moe als ik er aan denk. Ik heb al wel was in het machien gedaan, deze mag straks in de droger. Dan nieuwe was draaien. Vera moet zo in bad als ze wakker is. Ook nog naar de Action en C1000. 2 kilo stoofperen die nog verwerkt moeten worden en bijna 10 kilo peren voor sap. 5 kilo kattenvoer dat nog geportioneerd en 3 kilo daarvan gemalen moet worden. En dan ook nog eten koken vanavond, ik ga zo maar eens aan de pudding beginnen.
koekje schreef: Moeder  :-[
Het zullen wel bepaalde hormonen ofzo zijn, maar ik heb denk ik mn nieuwe roeping gevonden  :-[
Het scheelt natuurlijk ook dat ik een ontzettend leuk kind heb  :P
:biggrin2:
Door Ronald
Zo hé Karin... dapper mens!

OT: De Dogtrail is weer voorbij. Heerlijk weekend gehad met best wel veel slaap. Weer fijne mensen, leuke honden en haast geen bloedspatten!  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door