Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Hoera voor degene die wat te vieren hebben en een knuffel voor de anderen!

Ik krijg er vanavond nog 2 hondjes bij, eentje is hier nog nooit geweest dus ik ben benieuwd hoe dat gaat...

Ik voel me smerig. Gijs gewassen, grote bus gewassen, in de tuin werkt, maar nu wachten op vlees dus douchen heeft toch geen zin als je zo weer moet gaan sjouwen.
Vanmiddag  :o :o :o staat er geheel onverwacht een man aan het hek met de mededeling: ik heb tompouces en een hond bij me. Je mag ze beiden hebben  :confused1: :confused1: :confused1:

Zo dat is schrikken dus nu loopt hier in de roedel een mooie rode tervuerense heer rond van 2,5 gelijk geaccepteerd of dat het een oude bekende is die binnen komt wandelen :whistling:

Wordt zeker vervolgd.
Door Ruisje
Aurora Borealis schreef: Vanmiddag  :o :o :o staat er geheel onverwacht een man aan het hek met de mededeling: ik heb tompouces en een hond bij me. Je mag ze beiden hebben  :confused1: :confused1: :confused1:

Zo dat is schrikken dus nu loopt hier in de roedel een mooie rode tervuerense heer rond van 2,5 gelijk geaccepteerd of dat het een oude bekende is die binnen komt wandelen :whistling:

Wordt zeker vervolgd.
Wat leukkk!! :) Is dat één van de twee Franse heren?

OT
Straks naar het ziekenhuis. We rijden al ruim twee weken dagelijks naar het ziekenhuis om mijn schoonmoeder te bezoeken. Een hardnekkige bacterie in haar bloed en de antibiotica heeft inmiddels ook al voor vervelende gevolgen gezorgd.
Ruisje schreef: Wat leukkk!! :) Is dat één van de twee Franse heren?

OT
Straks naar het ziekenhuis. We rijden al ruim twee weken dagelijks naar het ziekenhuis om mijn schoonmoeder te bezoeken. Een hardnekkige bacterie in haar bloed en de antibiotica heeft inmiddels ook al voor vervelende gevolgen gezorgd.
Succes, dat klinkt niet echt goed  :(

Nee het is geen van de franse heren maar een heer uit coevorden  ;) Dus dan zullen het er straks wel 8 zijn die hier rond struinen  :D :D :D
Door Angelique
Aurora Borealis schreef: Vanmiddag  :o :o :o staat er geheel onverwacht een man aan het hek met de mededeling: ik heb tompouces en een hond bij me. Je mag ze beiden hebben  :confused1: :confused1: :confused1:

Wordt zeker vervolgd.
Nou ja  ??? ??? ::) ::) :biggrin2: :biggrin2:
Door eelke
Pffff Gijs wil dat de oppashond hem leuk vind maar ze vind hem niet leuk. Steeds een grom en knauw, Gijs dijnst achteruit, en dan weer proberen te snuffelen. Als ik m daarin tegenhoud gaat hij piepen.
Tis nog niet echt ontspannen te noemen hier, iemand tips?
eelke schreef: Pffff Gijs wil dat de oppashond hem leuk vind maar ze vind hem niet leuk. Steeds een grom en knauw, Gijs dijnst achteruit, en dan weer proberen te snuffelen. Als ik m daarin tegenhoud gaat hij piepen.
Tis nog niet echt ontspannen te noemen hier, iemand tips?
Hem even met wat lekkers te knagen op zijn plaats leggen?
Door eelke
koekje schreef: Hem misschien leuk versieren met lampjes en andere gezellige dingen?
;D
Maxi's 3-tal schreef: Hem even met wat lekkers te knagen op zijn plaats leggen?
Alles is binnen 3 seconden op :p
Pfff, net telefoon dat ik 25 minuten dezelfde weg terug moet, er was een vrachtje chickenwings blijven staan :-\

En wie zou er nu op z'n geweten willen hebben dat er bij de KFC geen chickenwings zijn? ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door