Gefeliciteerd bloemetje!
Hier vanmorgen afwijzing van mijn sollicitatie helaas :-( Nu op zoek naar volgende perfecte vacature.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Aurora Borealis schreef: VanmiddagWat leukkk!!![]()
![]()
staat er geheel onverwacht een man aan het hek met de mededeling: ik heb tompouces en een hond bij me. Je mag ze beiden hebben
![]()
![]()
Zo dat is schrikken dus nu loopt hier in de roedel een mooie rode tervuerense heer rond van 2,5 gelijk geaccepteerd of dat het een oude bekende is die binnen komt wandelen
Wordt zeker vervolgd.
Ruisje schreef: Wat leukkk!!Succes, dat klinkt niet echt goedIs dat één van de twee Franse heren?
OT
Straks naar het ziekenhuis. We rijden al ruim twee weken dagelijks naar het ziekenhuis om mijn schoonmoeder te bezoeken. Een hardnekkige bacterie in haar bloed en de antibiotica heeft inmiddels ook al voor vervelende gevolgen gezorgd.
Aurora Borealis schreef: VanmiddagNou ja ??? ???![]()
![]()
staat er geheel onverwacht een man aan het hek met de mededeling: ik heb tompouces en een hond bij me. Je mag ze beiden hebben
![]()
![]()
Zo dat is schrikken dus nu loopt hier in de roedel een mooie rode tervuerense heer rond van 2,5 gelijk geaccepteerd of dat het een oude bekende is die binnen komt wandelen
Wordt zeker vervolgd.
Angelique schreef: Nou ja ??? ???ja zeg dat wel,![]()
![]()
![]()
![]()
eelke schreef: Pffff Gijs wil dat de oppashond hem leuk vind maar ze vind hem niet leuk. Steeds een grom en knauw, Gijs dijnst achteruit, en dan weer proberen te snuffelen. Als ik m daarin tegenhoud gaat hij piepen.Hem even met wat lekkers te knagen op zijn plaats leggen?
Tis nog niet echt ontspannen te noemen hier, iemand tips?
koekje schreef: Hem misschien leuk versieren met lampjes en andere gezellige dingen?
Maxi's 3-tal schreef: Hem even met wat lekkers te knagen op zijn plaats leggen?Alles is binnen 3 seconden op :p
eelke schreef:Tsss, dan maar eens goed opvoeden die jongen.
Alles is binnen 3 seconden op :p