Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Spannend!! veel succes!!

Ik heb net een zak vis opgehaald, wow.. roggevleugel, schol (die bak ik zelf wel op),rode poon waar de stekels al vanaf zijn, makreel, wijting, paar haringen.. We zijn bofkonten dat we dit hebben gekregen.  :)
Door Kaela
Gefeliciteerd Bloemetje!!!!

Oscar had vanmorgen uitval van zij  achterpoten. Hij kon niet opstaan. Met een vroeg middagwandelingetje was na een goede vijf minuten de pret ook wel over en werd het strompelen en bijna omvallen met pissen. Ik vind het niet leuk niet  :'(
Door Kim_S
Kaela schreef: Gefeliciteerd Bloemetje!!!!

Oscar had vanmorgen uitval van zij  achterpoten. Hij kon niet opstaan. Met een vroeg middagwandelingetje was na een goede vijf minuten de pret ook wel over en werd het strompelen en bijna omvallen met pissen. Ik vind het niet leuk niet  :'(
Owwww dat is ook helemaal niet leuk niet  :(
Door Els&Flow
Kaela schreef: Gefeliciteerd Bloemetje!!!!

Arme Oscar. :( Sterkte.
Door zhiva
Kaela schreef: Oscar had vanmorgen uitval van zij  achterpoten. Hij kon niet opstaan. Met een vroeg middagwandelingetje was na een goede vijf minuten de pret ook wel over en werd het strompelen en bijna omvallen met pissen. Ik vind het niet leuk niet  :'(
Ow jee, dat klinkt nie goed nie. Misschien vandaag maar naar Paul ipv maandag? Als je in Sneek komt vandaag en je hebt hulp nodig voor wat dan ook. Ik ben thuis vandaag  ;)
Door Kaela
We hebben gister weer pijnstiller gegeven en nu is het de bedoeling dat de dosering nu hoog genoeg gaat worden. Dat heeft tijd nodig, daar kan Paul ook niets aan doen. Maar wel heel lief van je aanbod! Ik ben nu op mijn werk en meneer K let heel goed op hem. Meer kunnen we niet doen en dat voelt k u t.
Door sella
Succes Bloemetje.

@Karin, sterkte met Oscar. Hij heeft niet toevallig op zo een moment enorm verkrampte rugspieren?
Buffel viel ook zo om en die had een bult die precies op een zenuwknoop drukte en met een bepaalde beweging zijn achterhand stuurloos maakte.
Door Angelique
Kaela schreef: We hebben gister weer pijnstiller gegeven en nu is het de bedoeling dat de dosering nu hoog genoeg gaat worden. Dat heeft tijd nodig, daar kan Paul ook niets aan doen. Maar wel heel lief van je aanbod! Ik ben nu op mijn werk en meneer K let heel goed op hem. Meer kunnen we niet doen en dat voelt k u t.
Dit is K*T  :(
Door Pauline
Joep is vandaag voor de derde keer in de aquatrainer geweest en hij maakt grote sprongen! Hij loopt! Dominique (onze fysio) ondersteunt zijn spronggewrichten, maar zijn poten beweegt hij zelf! En zij vond het opvallend hoe snel hij vorderingen maakt. Deze week was het de tweede keer en het ging echt al veel beter dan dinsdag. Joep probeert ook veel meer op te staan en staat ook al af en toe te drinken of te eten. Vanochtend zei ze voor de eerste keer dat ze er ook echt in gelooft dat hij weer gaat lopen. Hoe en wat het wordt, dat wachten we maar af.

Morgen gaan we een weekje naar Scheerwolde, tenminste... dat is de planning en nu is mijn vader ziek. Heb vanmiddag de dokter al laten komen... Hij heeft griep! En we gaan dus niet eerder weg dan dat hij zich beter voelt, ik laat hem echt niet achter als hij ziek is. Natuurlijk zorgt Anja voor hem en Eddies tante die tegenover hem woont ook, maar dan nog....

Als we straks in Scheerwolde zijn krijgt Joep zijn wieltjes niet te vaak meer om en gaan we ook van hem "eisen" ( :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:) dat hij meer pogingen tot opstaan en lopen gaat doen. Duim maar dat dat lukken gaat, want man oh man wat is het een eigenwijs kadaver, die hond... Soms..... Ik dacht dat ik eigenwijs was, maar Joep steekt me naar de kroon! :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door