bloemetje schreef: Ik mag maandag voor een AFRONDEND GESPREKWaaaaaaat!!!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben al een uur aan het.

Fantastisch!!!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
bloemetje schreef: Ik mag maandag voor een AFRONDEND GESPREKWaaaaaaat!!!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaaaa
Kim_S schreef: Waaaaaaat!!!!!!! WhaaaaaaaaaaaaaaaaLief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisch!!!![]()
![]()
![]()
Kaela schreef: Gefeliciteerd Bloemetje!!!!Owwww dat is ook helemaal niet leuk niet
Oscar had vanmorgen uitval van zij achterpoten. Hij kon niet opstaan. Met een vroeg middagwandelingetje was na een goede vijf minuten de pret ook wel over en werd het strompelen en bijna omvallen met pissen. Ik vind het niet leuk niet![]()
Kaela schreef: Gefeliciteerd Bloemetje!!!!Arme Oscar.
Oscar had vanmorgen uitval van zij achterpoten. Hij kon niet opstaan. Met een vroeg middagwandelingetje was na een goede vijf minuten de pret ook wel over en werd het strompelen en bijna omvallen met pissen. Ik vind het niet leuk niet![]()
Kaela schreef: Oscar had vanmorgen uitval van zij achterpoten. Hij kon niet opstaan. Met een vroeg middagwandelingetje was na een goede vijf minuten de pret ook wel over en werd het strompelen en bijna omvallen met pissen. Ik vind het niet leuk nietOw jee, dat klinkt nie goed nie. Misschien vandaag maar naar Paul ipv maandag? Als je in Sneek komt vandaag en je hebt hulp nodig voor wat dan ook. Ik ben thuis vandaag![]()
bloemetje schreef: Ik mag maandag voor een AFRONDEND GESPREKVerrassing! Hé, gefeliciteerd joh
Kaela schreef: We hebben gister weer pijnstiller gegeven en nu is het de bedoeling dat de dosering nu hoog genoeg gaat worden. Dat heeft tijd nodig, daar kan Paul ook niets aan doen. Maar wel heel lief van je aanbod! Ik ben nu op mijn werk en meneer K let heel goed op hem. Meer kunnen we niet doen en dat voelt k u t.Dit is K*T
Angelique schreef: Verrassing! Hé, gefeliciteerd joh![]()
Angelique schreef: Dit is K*T+1![]()