Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
miik schreef: Ik denk...3 pagina's... die heeft vast al een nieuw huisje... maar begrijp ik nou dat hij er nog is ?
Zo ja, zou ik hem mogen ?
Ontsnapt aan de kringloop!!  ;) ;) ;)
Door Angelique
miik schreef: Ik denk...3 pagina's... die heeft vast al een nieuw huisje... maar begrijp ik nou dat hij er nog is ?
Zo ja, zou ik hem mogen ?
Jij mag 'm, maar je woont niet in de buurt volgens mij en dan zijn de verzendkosten niet echt fijn natuurlijk  :-\
Door Anne in Zweden
Angelique schreef: Jij mag 'm, maar je woont niet in de buurt volgens mij en dan zijn de verzendkosten niet echt fijn natuurlijk  :-\
Breng 'm naar Kim, dan neemt die hem volgend jaar in de zomervakantie mee naar Zweden, daar pik ik 'm dan op, en ik neem hem dan een keertje mee naar Deurne, waar ik hem aan Jeroen afgeef. Als ie eenmaal bij Jeroen is, ligt ie zo bij Miik! :biggrin2:
Door BusKay
Anne in Duitsland schreef: Breng 'm naar Kim, dan neemt die hem volgend jaar in de zomervakantie mee naar Zweden, daar pik ik 'm dan op, en ik neem hem dan een keertje mee naar Deurne, waar ik hem aan Jeroen afgeef. Als ie eenmaal bij Jeroen is, ligt ie zo bij Miik! :biggrin2:
Wanneer ging ze naar Wassenaar??  :-\ :-\
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Breng 'm naar Kim, dan neemt die hem volgend jaar in de zomervakantie mee naar Zweden, daar pik ik 'm dan op, en ik neem hem dan een keertje mee naar Deurne, waar ik hem aan Jeroen afgeef. Als ie eenmaal bij Jeroen is, ligt ie zo bij Miik! :biggrin2:
:biggrin2:
Door Pluto
BusKay schreef: Wanneer ging ze naar Wassenaar??  :-\ :-\
Wassenaar in het Noorden, dus niet bij Delft.
8)

De route van -Anne- ligt het meest voor de hand lijkt me!
Door Kim_S
Pluto schreef: Wassenaar in het Noorden, dus niet bij Delft.
8)

De route van -Anne- ligt het meest voor de hand lijkt me!
Als Deurne -Nijmegen te doen is kan ik hem ook wel meenemen naar mijn ouders. Dat gaat sneller dan een rondje Zweden denk ik  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Als Deurne -Nijmegen te doen is kan ik hem ook wel meenemen naar mijn ouders. Dat gaat sneller dan een rondje Zweden denk ik  :biggrin2:
Hij belandt pas in Deurne nádat ie in Zweden is geweest. :P

Tenzij jij hem vanuit Walg'm meeneemt naar Nijmegen natuurlijk. Hoe hij daarna bij Miik terechtkomt, weet ik niet, but hey, this is bp! :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Hij belandt pas in Deurne nádat ie in Zweden is geweest. :P

Tenzij jij hem vanuit Walg'm meeneemt naar Nijmegen natuurlijk. Hoe hij daarna bij Miik terechtkomt, weet ik niet, but hey, this is bp! :biggrin2:
Ik had het tegen Jeroen  ::) :P

Waar woont Miik, that's the ham-question  :biggrin2:
Door eelke
Miik woont links. Maar komt soms ook in Zeeland dacht ik. Dus als ie hier komt zou het ook vast een succes worden.

Hoewel die puzzel toen hier ook wel een tijdje gelegen heeft  ???
Door BusKay
eelke schreef: Miik woont links. Maar komt soms ook in Zeeland dacht ik. Dus als ie hier komt zou het ook vast een succes worden.

Hoewel die puzzel toen hier ook wel een tijdje gelegen heeft  ???
En op eindbestemming istie nog steeds ongebruikt??  :biggrin2: :biggrin2:
Of neemt ie met ophalen meteen vlees mee om hem uit te proberen....  :D :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door