Angelique schreef: Jaaa, gourmetten kan best lekker zijnHet is heel lekker. Bij een ander![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Jaaa, gourmetten kan best lekker zijnHet is heel lekker. Bij een ander![]()
Mini's 3-tal schreef: Het is heel lekker. Bij een anderDoe sociaal, breng een een gourmetstel mee ipv blommen (of zuurkool)![]()
miik schreef: Ik denk...3 pagina's... die heeft vast al een nieuw huisje... maar begrijp ik nou dat hij er nog is ?Ontsnapt aan de kringloop!!
Zo ja, zou ik hem mogen ?
miik schreef: Ik denk...3 pagina's... die heeft vast al een nieuw huisje... maar begrijp ik nou dat hij er nog is ?Jij mag 'm, maar je woont niet in de buurt volgens mij en dan zijn de verzendkosten niet echt fijn natuurlijk
Zo ja, zou ik hem mogen ?
Angelique schreef: Jij mag 'm, maar je woont niet in de buurt volgens mij en dan zijn de verzendkosten niet echt fijn natuurlijkBreng 'm naar Kim, dan neemt die hem volgend jaar in de zomervakantie mee naar Zweden, daar pik ik 'm dan op, en ik neem hem dan een keertje mee naar Deurne, waar ik hem aan Jeroen afgeef. Als ie eenmaal bij Jeroen is, ligt ie zo bij Miik!![]()
Anne in Duitsland schreef: Breng 'm naar Kim, dan neemt die hem volgend jaar in de zomervakantie mee naar Zweden, daar pik ik 'm dan op, en ik neem hem dan een keertje mee naar Deurne, waar ik hem aan Jeroen afgeef. Als ie eenmaal bij Jeroen is, ligt ie zo bij Miik!Wanneer ging ze naar Wassenaar??![]()
Anne in Duitsland schreef: Breng 'm naar Kim, dan neemt die hem volgend jaar in de zomervakantie mee naar Zweden, daar pik ik 'm dan op, en ik neem hem dan een keertje mee naar Deurne, waar ik hem aan Jeroen afgeef. Als ie eenmaal bij Jeroen is, ligt ie zo bij Miik!![]()
BusKay schreef: Wanneer ging ze naar Wassenaar??Wassenaar in het Noorden, dus niet bij Delft.![]()
![]()
Pluto schreef: Wassenaar in het Noorden, dus niet bij Delft.Als Deurne -Nijmegen te doen is kan ik hem ook wel meenemen naar mijn ouders. Dat gaat sneller dan een rondje Zweden denk ik
8)
De route van -Anne- ligt het meest voor de hand lijkt me!
![]()
Kim_S schreef: Als Deurne -Nijmegen te doen is kan ik hem ook wel meenemen naar mijn ouders. Dat gaat sneller dan een rondje Zweden denk ikHij belandt pas in Deurne nádat ie in Zweden is geweest.![]()
Anne in Duitsland schreef: Hij belandt pas in Deurne nádat ie in Zweden is geweest.Ik had het tegen Jeroen
Tenzij jij hem vanuit Walg'm meeneemt naar Nijmegen natuurlijk. Hoe hij daarna bij Miik terechtkomt, weet ik niet, but hey, this is bp!![]()
eelke schreef: Miik woont links. Maar komt soms ook in Zeeland dacht ik. Dus als ie hier komt zou het ook vast een succes worden.En op eindbestemming istie nog steeds ongebruikt??
Hoewel die puzzel toen hier ook wel een tijdje gelegen heeft ???