Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
200 meter verderop tegenover de Aldi is vanochtend een dode man gevonden. Toen ik ging wandelen had de politie stuk afgezet en lag de man onder een laken en waren ze op de lijkenwagen aan het wachten.
Door Nynke
TMG1961 schreef: 200 meter verderop tegenover de Aldi is vanochtend een dode man gevonden. Toen ik ging wandelen had de politie stuk afgezet en lag de man onder een laken en waren ze op de lijkenwagen aan het wachten.
He jakkes  :-\ :-\ :-\ 
Door eelke
Ah, de guppen hoefden eindelijk niet weer om 4 uur hun nest uit, maar om half 9. Joep was toen nog helemaal suf en Gijs vond het maar raar geloof ik, die was stuiter stuiter. Is ook wel een flinke omschakeling, van 4 uur naar half 9 en vanaf vrijdag nog het liefst een uurtje later want vakantie. En Gijs is niet zo goed in omschakelingen :P

Mijn eerste uurtjes al weer gewerkt, eind van de middag pas aan mijn dienst beginnen. Morgenochtend 2 afspraken, morgenavond 3, tussendoor alle regeldingen nog en dan vakantie  :D
TMG1961 schreef: 200 meter verderop tegenover de Aldi is vanochtend een dode man gevonden. Toen ik ging wandelen had de politie stuk afgezet en lag de man onder een laken en waren ze op de lijkenwagen aan het wachten.
Bah, Theo, blijven toch altijd nare dingen om te zien...
Door Ronald
Er over in de krant lezen is toch wel iets heel anders dan het in de buurt meemaken, Theo...

OT: Campertje is opgehaald, reserveband gemonteerd, gasflesjes gecontroleerd, watertank moet nog gevuld en dan komt de dogtrail er weer aan...
:yeah:
Door Kim_S
Afgewezen voor de leukste van de 2 sollicitaties  :(
En ik snap er werkelijk niks van. Omdat ik geen ervaring heb in iets wat je in 1 dag kunt leren... Ze hoefden me verder niet eens in te werken, alles klopte. .. :-\
Was blijkbaar niet mijn baan dus.

Nou maar weer verder duimen voor de andere sollicitatie. En ik heb nog gereageerd op een leuke baan in Groningen, gesprek daar zou ook niet verkeerd zijn...
Door dinky89
Pfff geheel tegen mijn principes in muggenverdelger gehaald en slaapkamer ingespoten. Loop al wekenlang met bijna continu jeuk (stopt de ene bult, begint de volgende wel weer) en gisteravond stuk of 8 muggen doodgeslagen. Daarna hoorde ik nog altijd meerdere zoemen  :-X En dan woon ik midden in de stad, volgens mij nog nooit zoveel last gehad van muggen als nu  :( Hopen dat ze nu dood zijn, helemaal omdat ik dus allergische reactie krijg op de steken (bulten zijn dit jaar ook groter dan anders, doorsnee zo'n 2 cm dus loop voor l*l met mijn vele bulten). Straks bij thuiskomst maar extra goed ventileren in slaapkamer om gif eruit te krijgen...
Door Kaela
He Kim, wat jammer! Soms snap je het niet, waar ze hun keuze op baseren. Op naar de volgende dan maar, houd de moed er in!

OT: Heeeeeeeeeeeerlijk zo'n dagje vrij! Zeker met dit weer! Het gaaies zit buiten, ben naar de kapper geweest, grote boodschappen zijn al in huis en ga zo nog wat rommelen met kleine klusjes.

Ennuh, ik heb net oordruppels in Oscar zijn oor gedaan! Hij klappert alweer een paar dagen met zijn rechteroor en ik ben als de dood voor oorontsteking. Dus puur oor gepakt met het idee dat oefenen in ieder geval de kansen vergroot om ooit ooit ooit weer eens iets in zijn oor te kunnen druppelen. En toen lukte het gewoon!!! Mijn kanjer!!!
Door bloemetje
Kim_S schreef: Afgewezen voor de leukste van de 2 sollicitaties  :(
En ik snap er werkelijk niks van. Omdat ik geen ervaring heb in iets wat je in 1 dag kunt leren... Ze hoefden me verder niet eens in te werken, alles klopte. .. :-\
Was blijkbaar niet mijn baan dus.

Nou maar weer verder duimen voor de andere sollicitatie. En ik heb nog gereageerd op een leuke baan in Groningen, gesprek daar zou ook niet verkeerd zijn...
Balen meid. Bij mijne viel men over het feit dat ik zo nerveus was :-X. Ze gingen nog meer gesprekken voeren en ik moest maar even afwachten.
Door Kim_S
bloemetje schreef: Balen meid. Bij mijne viel men over het feit dat ik zo nerveus was :-X. Ze gingen nog meer gesprekken voeren en ik moest maar even afwachten.
Is toch juist raar als iemand NIET nerveus is voor een sollicitatiegesprek?  ???
Je bent toch nerveus omdat je die baan zo graag wilt? Is juist goed zou ik zeggen  :)
Ik duim voor je dat het toch wat wordt!

Oooooh Kaela wat knap van Oscar!!!  :D

OT: heb het laten bezinken, en alweer een vacature gevonden waar een briefje naartoe gaat. Gewoon maar weer verder dan  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door