koekje schreef: Rust, Regelmaat, Reinheid en Rutte?De zus van Rutte, Ribble.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Rust, Regelmaat, Reinheid en Rutte?De zus van Rutte, Ribble.
TMG1961 schreef: 200 meter verderop tegenover de Aldi is vanochtend een dode man gevonden. Toen ik ging wandelen had de politie stuk afgezet en lag de man onder een laken en waren ze op de lijkenwagen aan het wachten.He jakkes
TMG1961 schreef: 200 meter verderop tegenover de Aldi is vanochtend een dode man gevonden. Toen ik ging wandelen had de politie stuk afgezet en lag de man onder een laken en waren ze op de lijkenwagen aan het wachten.Bah, Theo, blijven toch altijd nare dingen om te zien...
Kim_S schreef: Afgewezen voor de leukste van de 2 sollicitatiesBalen meid. Bij mijne viel men over het feit dat ik zo nerveus was
En ik snap er werkelijk niks van. Omdat ik geen ervaring heb in iets wat je in 1 dag kunt leren... Ze hoefden me verder niet eens in te werken, alles klopte. ..
Was blijkbaar niet mijn baan dus.
Nou maar weer verder duimen voor de andere sollicitatie. En ik heb nog gereageerd op een leuke baan in Groningen, gesprek daar zou ook niet verkeerd zijn...
bloemetje schreef: Balen meid. Bij mijne viel men over het feit dat ik zo nerveus wasIs toch juist raar als iemand NIET nerveus is voor een sollicitatiegesprek? ???. Ze gingen nog meer gesprekken voeren en ik moest maar even afwachten.