Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Martine-Tom schreef: Welnee...je hebt alleen veel uit te zoeken en regelen.
Bel de woningbouw voor een schouwing, daarbij kunnen ze je melden wat je allemaal weg moet doen, repareren enz.
Misschien vinden ze de veranda wel een aanwinst voor het huis en mag hij blijven, soms kan je er zelfs geld voor krijgen.
Ik heb ook een tegelvloer, die mag blijven liggen mits er een x aantal m2 reserve tegels zijn, zo niet gaat er een laagje beton overheen zodat het weer effen is, dat mocht hier ook.
En nu weet je wat je allemaal moet regelen als je zover bent dat je een huis hebt in Drenthe, alleen maar fijn want er zijn dingen die je nu al kan doen, scheelt straks weer, dingen die je uit kan zoeken hoeveel ze kosten en dat geld kan je proberen bij elkaar te krijgen.
Om te verhuizen moet je toch opruimen, wie weet kan er veel op marktplaats, krijg je daar ook weer geld voor.
dat is wel een goede tip martine,ga morgen bellen,ik zie even door de bomen het bos niet meer,de gewone spullen is niet zo'n probleem,ja naar beneden sjouwen,maar ben met 3 mensen bezig,dus dat zal wel meevallen,maar ja je weet waar ik op stuiter,maar ga woningbouw bellen,wist niet dat het kon
dank je
Ik zou vast al het voorbereidende werk gaan doen. Veranda afbreken of op marktplaats zetten, gratis ophalen, zelf afbreken. plavuizenvloer in orde maken zoals de woningbouwvereniging het wil hebben. Alles wat niet perse mee moet op marktplaats te koop zetten.
Jezelf als het ware startklaar maken voor het grote moment van de verhuizing. Of dat nou op dit moment is of over een (paar) jaar.
De beslissing is al genomen. Nu het voorbereidende werk om heel snel echt te (kunnen) gaan.
Kallista schreef: Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk? Had jij niet ook een al jong volwassen zoon?
Die zou toch ook kunnen meehelpen?
Ja klopt dat is 1 van de 3 die heb ik al gevr dat komt wel goed
Maar alleen in de weekenden en net een vriendinnetje nou ja je kent dat wel denk
MargaS schreef: Ik zou vast al het voorbereidende werk gaan doen. Veranda afbreken of op marktplaats zetten, gratis ophalen, zelf afbreken. plavuizenvloer in orde maken zoals de woningbouwvereniging het wil hebben. Alles wat niet perse mee moet op marktplaats te koop zetten.
Jezelf als het ware startklaar maken voor het grote moment van de verhuizing. Of dat nou op dit moment is of over een (paar) jaar.
De beslissing is al genomen. Nu het voorbereidende werk om heel snel echt te (kunnen) gaan.
Dat was ook mijn bedoeling maar moet wel hulp hebben met de veranda
Ga straks woningbouw bellen voor de voorschouwing
Bedankt hoor Martine voor de tip
:D gaat de goede kant op mijn oudste zoon zei : jij maakt je alleen druk om je gezondheid meer niet de schat,  :-*
Nog een kennis gebeld zelfde antwoord
Zoveel positief nieuws
Mijn kleine jongen ging gelijk kijken of er nog wat op de site stond van de woningbouw nu niks maar komt wel
Ook mijn woningbouw gesproken belt morgen terug, is voor hun niet normaal maar hoop dat ze de voorbeschouwing doen
Heb weer hoop
In ieder geval hulp is er
kiara schreef: :D gaat de goede kant op mijn oudste zoon zei : jij maakt je alleen druk om je gezondheid meer niet de schat,  :-*
Nog een kennis gebeld zelfde antwoord
Zoveel positief nieuws
Mijn kleine jongen ging gelijk kijken of er nog wat op de site stond van de woningbouw nu niks maar komt wel
Ook mijn woningbouw gesproken belt morgen terug, is voor hun niet normaal maar hoop dat ze de voorbeschouwing doen
Heb weer hoop
In ieder geval hulp is er
Super toch!!

Heel veel succes! !!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door