Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim en Casper schreef: Helaasmoeten wij morgen of overmorgen naar de gyn om de zwangerschap af te breken. Kleintje blijkt bij 6,5 gestopt te zijn met groeien. Hartje klopt niet..Das verdrietig, sterkte.
Sieglinde schreef: Is Dwayne niet erg jong voor kinetisch zand? Vanaf 3 jaar wordt aangeraden. Robyn zou alles in har mond steken.Joh, ik wilde Dwayne al zand kastelen laten bouwen!
Kim en Casper schreef: Helaasmoeten wij morgen of overmorgen naar de gyn om de zwangerschap af te breken. Kleintje blijkt bij 6,5 gestopt te zijn met groeien. Hartje klopt niet..Wat vreselijk, heel veel sterkte met dit vreselijke nieuws
Nadia schreef: Joh, ik wilde Dwayne al zand kastelen laten bouwen!Jelka heeft er in juni op een beurs mee gespeeld. Een groot succes.
Tuurlijk is hij daar nog te jong voor. Maar ik kwam het toevallig tegen en het leek mij -voor later- heel leuk
Dus denk even hier vragen:)
Kim en Casper schreef: Helaasmoeten wij morgen of overmorgen naar de gyn om de zwangerschap af te breken. Kleintje blijkt bij 6,5 gestopt te zijn met groeien. Hartje klopt niet..Sterkte!