Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mij leek dat zand echt erg leuk :) je hebt meerdere van dit soort "zanden" moonsand, angel zand.

@koek, wij zijn nog niet echt echt begonnen. Heb Dwayne van enkele dingen laten proeven :) wortel, meloen, banaan, hapje pap en wat broodkorst. Hoe dit is gegaan? Veel geknoei en ik moet een paar potjes geduld bestellen vrees ik.
Mijn moeder heeft Dwayne vorige week 3 hapjes gepureerde banaan gegeven.. Dat resulteerde in 12 poepluiers de dag erna. Waarvan 8 tot de rand vol.

ik wilde vandaag gaan echt echt gaan beginnen.
Al het bovenstaande heeft hij aan 1 stuk gekregen. Dus niet gepureerd. (Rapley). Mij staat de methode wel aan. Dus ik geef het een eerlijke kans of het voor ons werkt
Gisteren nog even naar de autocross geweest (Vriendlief deed mee)......nou die brullende motoren waren niet grappig volgens ons ukkie. ....die ging me toch een portie tekeer in mn buik. Ben maar een stuk verder weg gaan staan waar het geluid minder sterk was. Ik vind het wel heel fijn dat ik dat nu voel.....dan kan ik er iets aan doen. En dat wennen aan de auto's komt vanzelf wel.
Pfff lees een paar dagen niet en t topic gaat alle kanten op.

Van supersnelle bevallingen met een nieuwbakken dochtertje (gefeliciteerd corine!!) naar het verdrietige bericht van Kim :'(. Pffff heftig zeg! Veel sterkte voor jullie.

Zand als speelgoed zou voor Suze ook nog niet wat zijn. Gister op t strand geweest en ja zand moest geproefd worden dus mevr haar hele hoofd onder t zand.
In de zee gezwommen en spetteren in het water vindt ze helemaal de bom. Dat er dan soms zout water in je mond komt neemt ze voor lief.

Suze drinkt nog maar 2 melkflessen per dag. Voor de rest krijgt ze dingen in kleine stukjes/ grote stukken aangeboden. Soort van part time rapleyen als je t een naampje zou moeten geven.
In het begin verslikte Suze zich nog wel eens in stukjes en heb ik de boel dus fijngemalen ondertussen verslikt ze zich nergens meer in.
Kim en Casper schreef: Helaasmoeten wij morgen of overmorgen naar de gyn om de zwangerschap af te breken. Kleintje blijkt bij 6,5 gestopt te zijn met groeien. Hartje klopt niet..
Das verdrietig, sterkte.

Voor de kersverse ouders, Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!

Een nieuw fenomeen voor een 6 jarige, de eerste tand is eruit! De tand is in een potje mee naar school om te laten zien.

Ik ga vandaag eens lekker shopen op het net, alle baby was die ik nog had is gedaan en nu blijkt dat er niet genoeg kleertjes zijn.
Sieglinde schreef: Is Dwayne niet erg jong voor kinetisch zand? Vanaf 3 jaar wordt aangeraden. Robyn zou alles in har mond steken.
Joh, ik wilde Dwayne al zand kastelen laten bouwen!
Tuurlijk is hij daar nog te jong voor. Maar ik kwam het toevallig tegen en het leek mij -voor later- heel leuk :)
Dus denk even hier vragen:)
Kim en Casper schreef: Helaasmoeten wij morgen of overmorgen naar de gyn om de zwangerschap af te breken. Kleintje blijkt bij 6,5 gestopt te zijn met groeien. Hartje klopt niet..
Wat vreselijk, heel veel sterkte met dit vreselijke nieuws  :'(
Nadia schreef: Joh, ik wilde Dwayne al zand kastelen laten bouwen!
Tuurlijk is hij daar nog te jong voor. Maar ik kwam het toevallig tegen en het leek mij -voor later- heel leuk :)
Dus denk even hier vragen:)
Jelka heeft er in juni op een beurs mee gespeeld. Een groot succes.
Ze gaat het voor sinterklaas/kerst krijgen. 

Je hebt meerdere soorten, Kinetic sand (de echte, met de gele verpakking) schijnt wel het beste/fijnste te werken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door