Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Xerox
inouk46 schreef: Xerox, ik ga niet bij degomeat bestellen, maar rij 5 oktober wel een lijntje van coevorden, aurora Borealis, naar Arnhem. Misschien zit daar wat voor je bij?
Nee, ik zoek paardenvlees, haha!

Is er toevallig iemand die nog paardenvlees kwijt kan misschien?
Door bedaan
Ik ga komend weekend bij best4dogs en degomeat bestellen. Wie mee wil bestellen geef dat dan voor zondag door. Eventueel kunnen we kratten best4dogs delen.
Door Mieke-Navajo
1x per maand/2 maand dan bestel ik bij Degomeat.. ik woon in Elburg, eventueel mag je meebestellen, ik bestel altijd wel voor meer als 100 euro dus dat betekend dat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Afhankelijk van de hoeveelheid kan het tijdelijk bij mij in de vriezer.
Door Akkemie
Hoi....ik woon in Ulft.....in de Achterhoek
We hebben een exfokfabriekje chie 4 jaar en een bullterrier van 10 maanden.

Ik ben sinds 3 maanden bezig met KVV, omdat de bull maar bleef racen en schilderijen tegen de muur maakte van de brokken, maar moet nog een hoop leren.
Laatst gewijzigd door Akkemie op zo 14 sep 2014, 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bertine
[quote="Akkemie"]
Hoi....ik woon in Ulft.....in de Achterhoek
We hebben een exfokfabriekje chie 4 jaar en een bullterrier van 10 maanden.

Ik ben sinds 3 maanden bezig met KVV, omdat de bull maar bleef racen en schilderijen tegen de muur maakte van de brokken, maar moet nog een hoop leren.
[/quote

Welkom Akkemie!
Door Irene vK
Hallo mede-Gelderlanders,

Ik heet Irene en woon in Apeldoorn. Mijn hond heet Mowin en krijgt momenteel KVV, aangevuld met kippennekken en kipkarkassen.
Ik wil graag volledig overstappen op barf en ben me daar dus nu op aan het oriënteren.

Groetjes, Irene
Door Xerox
Is er iemand die behoefte heeft aan een doos kipafsnijsels van 10 kg voor 12,50? Ik ben een klein beetje te enthousiast geweest met bestellen  ::)
Door BlissSpirit
Xerox schreef: Is er iemand die behoefte heeft aan een doos kipafsnijsels van 10 kg voor 12,50? Ik ben een klein beetje te enthousiast geweest met bestellen ::)
Ik vraag het even aan een vriendin. Die wil misschien wel Afbeelding
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door