eelke schreef: Da's ook niet verkeerd! En nog steeds middagen/avonden?Nog steeds ja. Begin meestal zo 11:00-13:00 en soms al om 18:00 klaar, maar vannacht dus 01:30.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Da's ook niet verkeerd! En nog steeds middagen/avonden?Nog steeds ja. Begin meestal zo 11:00-13:00 en soms al om 18:00 klaar, maar vannacht dus 01:30.
Mini's 3-tal schreef: Nog steeds ja. Begin meestal zo 11:00-13:00 en soms al om 18:00 klaar, maar vannacht dus 01:30.Lekkere diensten he
Nynke schreef: Mogge KimOok molletjes zijn nsaid dus ook ontstekingsremmend. Misschien minder heftig dan ibu, maar ook stukken minder giftig dan ibu.![]()
Ik was er om 6 uur uit, was gisteravond vroeg naar bed gegaan; als ik slaap voel ik de pijn niet
![]()
Ik hoop ook dat de -molletjes goed gaan helpen !! Aan de andere kant, achteraf, begrijp ik de -molletjes niet, want -mol werkt niet tegen ontstekingen i.t.t. ibu![]()
Misschien toch maar eens navragen.
Martine-Tom schreef: Zo leuk die ruilwinkel, mijn boodschappenrugtas was kapot gegaan dus even gaan kijken of er daar nog 1 was, heb nu een hele mooie Kipling rugtas...eindelijk mijn pubertrauma overwonnen, op de middelbare school wilde ik altijd een Kipling (mét aapje!) en kreeg die niet, want te duur, en nu heb ik er lekker wel 1Lekker gevoel is dat hé![]()
Angelique schreef: Lekker gevoel is dat héJa! 8)![]()
Martine-Tom schreef: Zo leuk die ruilwinkel, mijn boodschappenrugtas was kapot gegaan dus even gaan kijken of er daar nog 1 was, heb nu een hele mooie Kipling rugtas...eindelijk mijn pubertrauma overwonnen, op de middelbare school wilde ik altijd een Kipling (mét aapje!) en kreeg die niet, want te duur, en nu heb ik er lekker wel 1Oooh die wilde ik ook altijd! Kreeg hem ook niet![]()
Kim_S schreef: Oooh die wilde ik ook altijd! Kreeg hem ook nietAls ik er nog een keer 1 zie zal ik hem voor je meenemen
Wij hebben gewoon hetzelfde trauma![]()
Martine-Tom schreef: Als ik er nog een keer 1 zie zal ik hem voor je meenemen![]()