Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Nog steeds ja. Begin meestal zo 11:00-13:00 en soms al om 18:00 klaar, maar vannacht dus 01:30.
Lekkere diensten he :)

De nette burger in mezelf aangesproken en de voortuin aangepakt. Man man man, wat heb ik daar een hekel aan. Vooral omdat ie nu helemaal vol lag met blad en hazelnootjes van de bomen van de gemeente, en de struiken en heg van de buren van beide kanten helemaal over mijn planten groeien en ik dus zelf moet snoeien want dat is blijkbaar normaal. Drie kwart van de container zit nu vol met groenafval wat eigenlijk niet van mezelf is. Maarja. Tis wel weer netjes nu. Zometeen nog ff de ramen zemen daar denk ik, dan kan het er wel weer mee door.
Nynke schreef: Mogge Kim  :P :P  Ik was er om 6 uur uit, was gisteravond vroeg naar bed gegaan; als ik slaap voel ik de pijn niet  ::)
Ik hoop ook dat de -molletjes goed gaan helpen !!  Aan de andere kant, achteraf, begrijp ik de -molletjes niet, want -mol werkt niet tegen ontstekingen i.t.t. ibu  :-\ :-\  Misschien toch maar eens navragen.
Ook molletjes zijn nsaid dus ook ontstekingsremmend. Misschien minder heftig dan ibu, maar ook stukken minder giftig dan ibu.
Ot WEEKEND!!!!!
Door Martine-Tom
Zo leuk die ruilwinkel, mijn boodschappenrugtas was kapot gegaan dus even gaan kijken of er daar nog 1 was, heb nu een hele mooie Kipling rugtas...eindelijk mijn pubertrauma overwonnen, op de middelbare school wilde ik altijd een Kipling (mét aapje!) en kreeg die niet, want te duur, en nu heb ik er lekker wel 1  :biggrin2:
Door Angelique
Martine-Tom schreef: Zo leuk die ruilwinkel, mijn boodschappenrugtas was kapot gegaan dus even gaan kijken of er daar nog 1 was, heb nu een hele mooie Kipling rugtas...eindelijk mijn pubertrauma overwonnen, op de middelbare school wilde ik altijd een Kipling (mét aapje!) en kreeg die niet, want te duur, en nu heb ik er lekker wel 1  :biggrin2:
Lekker gevoel is dat hé  :biggrin2:
Door Martine-Tom
Angelique schreef: Lekker gevoel is dat hé  :biggrin2:
Ja!  8)

Nog leuker was dat ik vorige week al via zeelandnet op een Kipling had geboden maar het bod werd afgewezen wegens te laag...blijkbaar raakten ze hem niet kwijt want dit was dezelfde (hing een schaapjeshangertje aan dus herkenbaar :biggrin2:) Zo leuk, oude meuk wegbrengenen spullen meenemen waar je wel blij mee bent, voor graties  :)
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Zo leuk die ruilwinkel, mijn boodschappenrugtas was kapot gegaan dus even gaan kijken of er daar nog 1 was, heb nu een hele mooie Kipling rugtas...eindelijk mijn pubertrauma overwonnen, op de middelbare school wilde ik altijd een Kipling (mét aapje!) en kreeg die niet, want te duur, en nu heb ik er lekker wel 1  :biggrin2:
Oooh die wilde ik ook altijd! Kreeg hem ook niet  >:(
Wij hebben gewoon hetzelfde trauma  :biggrin2:
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Oooh die wilde ik ook altijd! Kreeg hem ook niet  >:(
Wij hebben gewoon hetzelfde trauma  :biggrin2:
Als ik er nog een keer 1 zie zal ik hem voor je meenemen  :biggrin2:
Door Kaela
De pijnmedicatie van Oscar is voor nu goed op orde. Vandaag telefonisch overleg gehad, weer veel info gehad en ook wel wat mogelijkheden die wel haalbaar zouden kunnen zijn. Maar eerst even een poosje stabiel pijnvrij zijn, ik weer in mijn eigen bedje slapen en wat rust in de tent!

Nu hij zo opknapt ga ik hem zondag lekker meenemen naar het dog summer event. We doen eigenlijk nooit zoiets groots, maar dit is nog redelijk te overzien qua omvang, dus maar eens proberen. En er is in ieder geval een goodybag beloofd, daar doen we het natuurlijk voor  :P
Door - Judith -
Me met de dallies geïnstalleerd in het huis van mijn beste vriendin, waarop we een maand gaan passen (dat is geen straf). Samen geluncht, uitgezwaaid, en omdat het zulk prachtig weer was mezelf een vrije middag gegeven. Heerlijk met een boekje in de tuin, ik heb nu een enigszins aangebrand front  :P. Nog anderhalve week werken en dan heb ik twee weken zomervakantie!  :)
Net een telefoontje van mijn moeder. Die heeft afgelopen nacht mijn vader naar de spoed gebracht met rare klachten. Mijn papa is nog in het zkh nu. Geen idee wat er aan de hand is. Ik hoop dat we vlug iets gaan horen.
Net mijn mama aan de foon. Zijn bloeddruk is in elk geval niet goed en die schommelt van veel te laag naar veel te hoog. Ze willen hem voorlopig daar houden de komende dagen om het één en ander aan tests uit te voeren. Toch wel groot fan van zijn arts daar en zijn zkh. Gelukkig nemen ze geen risico en gaan ze verder kijken ipv naar huis sturen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door