Sunshine schreef: Heej Sylvia, gave vleesmolen joh 8)hebbie em in je pbboxje

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Sunshine schreef: Heej Sylvia, gave vleesmolen joh 8)hebbie em in je pbboxje
Sunshine schreef: jepIk hoop dat ik hem langer heb dan mijn vorige , dat was de tweede keer dat ik hem gebruikte toen die ring klapte8)
sylvia schreef: Ik hoop dat ik hem langer heb dan mijn vorige , dat was de tweede keer dat ik hem gebruikte toen die ring klapteheb je ook niet veel aan gehad![]()
sylvia schreef: Ron belde net dat hij hem had opgehaald , morgen brengt hij hem als hij Gail komt halenOLE....OLEEEEE..![]()
zurca schreef: Nouuuuu dat ziet er zeker goed uit!!Dit is nog een nieuwe , zit nog 6 maanden garantie op
Ben benieuwd wat voor merk het is en of ze ook nog gewoon in de winkel te koop zijn....dat is dan iets om effe voor te gaan sparen![]()
sylvia schreef: Dit is nog een nieuwe , zit nog 6 maanden garantie opHet is een mooie 8). Ik heb zelf zón oude ijzeren die je klem moet zetten. Werkt werk als een tierelier.
Truus schreef: Het is een mooie 8). Ik heb zelf zón oude ijzeren die je klem moet zetten. Werkt werk als een tierelier.Deze hoeft in principe alleen vlees te malen, hooguit een kippennek aan bot . Ik heb em puur om kattenvoer te maken